...VOLIM I NEVOLIM...

...VOLIM...
PRIJATELJE thumbup
...SeBe...smijeh
ČoKoLaDu oD jAgOdE-mmmmmmmmm
LiZaLiCefino
KaLiMeRa(oBoŽaVaM gA!)
InTeRnEt...nut
PuNo sPaVaTi...
KuPoVaTi, dAdA...thumbup
DoBrO sE zAbAvItI!!!!!nut
PuNo pRiČaTi blabla
DrUžItI sE...party
LJuBiTi Se...kiss
PuNo sE sMiJaTi smijeh rofl
LiTo!! partynut
MuŠkE!!!!!!!!cereknut
...JeDnU bUdAlU....naughtyparty

Image Hosted by ImageShack.us


...NEVOLIM...
KaD sE mOrAm UjUtRo DiZaTi I iĆi U šK-grrrrrr headbang
PrEvIšE uMiŠljEnE ljUdE lud
LjuDe KoJi MiSlE dA sU nEšTo ŠtO nIsU
ŠkRtAvE i SeBiČnE ljUdE namcor
ČiStItI sObU-ufffffffff...
KaD mE zOvU -LuCiJa- grrrrrrrr... mad
ŠKOLU! headbang
KaD sU mI pRiJaTeLJi u K.... cry

KaD mI nEkO sErE o PrIjAtEljImA...mad
KaD mI sE nEkO pUšE...ccccburninmad


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

My FrIeNdS!!!!!!... kiss


Image Hosted by ImageShack.us


ZaUvIk BeSt FrEnDiCe...YeAh!!kissthumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ŠmInKeRiCe..O Daaaaaa....nutnaughty
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



IvAnA!!nutkiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ToMenaughty
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


AnIcA i Te@...nutkiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


VoLpI!!
Image Hosted by ImageShack.us


A miiiiiiiii!!!!!!! YeAh!!!!! hEhE......
thumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

EnChY...!!kissthumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja I IvAnA mOjA...kissnut
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


MaRuŠiĆ & LuKa-oU yEaH!!!!!!!!thumbupnaughty
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

IvAnČiCa mOjA...naughtythumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ja & MeRy thumbupsmokin
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


VrKiĆ...hehe...kissthumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


GrAbOvKasmijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...Ja & BeBa MoJa!!! cerekkiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja i BuBaV mOa.....cerekparty
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



MaRuŠiĆ......naughty
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MeRy....thumbupparty
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ŽeNsKa EkIpIcA.....cereknaughty
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

AnA, LuCe i IvAnAcerekthumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

DiNo!!
partysmokin
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

EkIpIcA, hEhE...
nut
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

IvAnA & JeLa...HeHe...smokinpartynut
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


LuKa!
thumbupparty
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

AnA
naughtycerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nutFree Image Hosting at www.ImageShack.us


GrUbE i JuKythumbupnutparty

IvY i GrAbOvKathumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JeLa
thumbupnut
Image Hosted by ImageShack.us



LjuBaV mOa...cerekkiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



IvA
cerek
Image Hosted by ImageShack.us



MaRiNčIcA!!!!!cerekrofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..EvO jOš NeKe SlIkIcE...thumbup

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

...ZAUVIJEK TVOJA...


Svake noći želim dodir tvoj
al znam da nisi viši moj...
Svaku večer kad pogledam u to predivno nebo
ispod kojeg dišemo i ti i ja, sjetim se nas dvoje...
Sjetim se usne moje i tvoje...
Sjetim se onog snažnog zagrljaja u kojem
bi postojali samo ti i ja...
Dvoje ljudi koji neznaju za probleme a
ljubav im je bila smisao života...
Svaka zvijezda na nebu bila je samo za nas...
Jedine riječi koje smo mogli čuti bile su:
-volim te! Ostani zauvijek uz mene!-
Snovi su postali stvarnost i sve je izgledalo tako savršeno...
Voljeli smo se...
Sada mi je svaka večer tužna, svaka minuta
je tako duga, svaka sekunda bez tebe mi je kao vječno
Sve me stvari podsjete samo na tebe i
na one nezaboravne trenutke kojih se i danas
rado sjetim... Lica koja su uvijek bila nasmijana...
Sada nitko nezna za moju bol, nitko nezna moje prave osjećaje!
I ponovo dolaze ona sjećanja i ponovo
gledam one zvijezde koje su tada imale najveći sjaj...
Zvijezde koje su bile samo naše...

Image Hosted by ImageShack.us

MISLI DJEVOJKE

1. Kada je djevojka tiha - misli na milijun stvari.
2. Kada djevojka ne reagira - duboko je zamišljena.
3. Kada te djevojka upitno gleda - pita se koliko dugo ćeš kraj nje ostati.
4. Kada djevojka odgovori: 'sa mnom je sve u redu' - onda je nešto muči.
5. Ako te djevojka prodorno promatra - pita se zašto joj lažeš.
6. Kada djevojka spusti glavu na tvoje grudi, želi da zauvijek ostaneš kraj nje.
7. Kada te djevojka želi vidjeti svaki dan- voli te, onako iskreno.
8. Ako djevojka kaže: 'Volim te' - ona to zaista i misli.
9. Kada djevojka kaže: 'Nedostaješ mi' - onda ne nedostaješ nikom na svijetu
vise nego njoj.
10. Kada se djevojka vidi s tobom u budućnosti - voli te više nego ikog drugog i dugo će te voljeti

Image Hosted by ImageShack.us


DESET ZAPOVJEDI
1. Čovjek je najveća greška prirode
2. Ako je grijeh voljeti, onda sam ja najveći grešnik na svijetu...
3. Ne vjeruj Bogu i on je muškarac
4. Voli, ali tajno jer čovjek kad sazna da je voljen postaje surov...
5. Priroda je stvorila čovjeka, a on pakao...
6. Voljen i voljeti - moguće je
7. Nauči voljeti sve oko sebe...
8. Voljeti ne znači ponavljati ''žao mi je''...
9. Što jednom izgubiš ne možeš vratit...
10. VOLI I NAUČI BITI VOLJEN!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Ako negdje postoji sjaj onda je on u tvojim očima.
Ako negdje postoji bol onda je to život bez tebe.
Ako je itko na ovom svijetu voljen onda si, vjeruj mi, ti!

Image Hosted by ImageShack.us


Ako ti gorko zaplače oko, ako te netko povrijedi duboko,
ako ti ikad zadrhti duša, ako nema tko da te sluša,
ako ikad vrisneš u snu nazovi me i JA BIT ĆU TU.

Image Hosted by ImageShack.us


Uzeo si mi života pola,
ostavio noći pune bola,
sad bez tebe živim kao sjenka,
duši prevarenoj tražim lijeka.
Nikom nedam da u sobu uđe,
stežem srce kao da je tuđe,
dok ti slike spaljujem u bijesu,
proklinjem suze,isplakane sve su.
Nitko nezna šta mi je na duši,
oko mene cijeli svijet se ruši,
znaju samo moje duge noći,
kako boli život u samoći

Image Hosted by ImageShack.us


Mozda ti jos neko slicne rijeci kaze,
al neka ti moje uvijek budu draze.
Mozda ti jos neko svoju ljubav nudi,
ali molim te samo moja ljubav budi..

Image Hosted by ImageShack.us

Ako ikad budes volio neku drugu
onako kao sto sam ja tebe voljela
pazi da je ne izgubis
kao sto sam ja tebe izgubila
ali ako je izgubis
nemoj plakati kao sto sam ja plakala
jer te suzama nisam vratila!!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Ja ću tebe jednoga dana
ipak preboljeti,
ali drugoga kao tebe
nikad neću voljeti

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


TEŠKO JE VOLJETI NEKOGA,
A NE BITI S NJIM,
PRICATI DA JE
KRAJ I ŽIVJETI S TIM
TEŠKO GA JE VOLJET,
A NIKOM NE RECI,
SKRIVAT SVOJU BOL,
A PRICATI O SRECI

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


U njega sam zaljubljena,
a tebe volim.
njemu želim sreću,
a za tvoju se molim.
njega gledam,
tebe vidim.
njega želim,
tebi se divim.
zbog njega umirem,
a zbog tebe živim...

Image Hosted by ImageShack.us


DANI SU LOŠI,
NOĆI JOS GORE,
UVIJEK TE POVRIJEDE
ONI KOJI TE NAVODNO VOLE.
DOK SU S TOBOM,
STALNO LAŽU,
A NA KRAJU DOK ODLAZE
NI ZBOGOM NE KAŽU!!!!
ŽIVOT NE TREBA SHVATITI PREOZBILJNO...
UŽIVAJ!
UOSTALOM,TKO SE IZ NJEGA IZVUKAO ŽIV?!
ŽIVI NEMOJ STATI,
VOLI AL PONOS NEMOJ DATI.
ŽIVOT ZNA BOLJETI..
IMAJ NADE..
NETKO ĆE TE STVARNO VOLJETI!!


Da se privijem uz tvoje tijelo i zagrlim te jako da mi ne odes tako lako..
Da te jos malo zadrzim, da opet u sebi kazen volin te, al ustvari sve to boli me..
Da osjetim tvj dah na vratu, da pogledan u tvoje oci, da ti kazen kolko san sretna ali ni ovaj put to necu moci..


.. al neke se noci naprosto dogode ..
neke te oci do smrti pogode ..
al neka se vrata pretesko otwore ..
neke se rijeci jos teze izgovore ..

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by LiL BuT EviL

....MALO O MENI...

waveIME: LuCiJa tj LuCa-OvAkO jE iPaK bOljE, hEhE...
PREZIME: ČuLiNa nut
NADIMCI: ČuLe, ČuPy........
ROĐENA SAM: 9.10.1993.
HOROSKOPSKI ZNAK: VaGa
14 GoDiNa
8. RaZrEd, šk-Smiljevac, nažalost
SrEtNo SlObOdNa cerek



Image Hosted by ImageShack.us



EvO pAr MoJiH sLiKiCa!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


LLittle
UUnreal
CCuddly
AAltruistic

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


Image Hosted by ImageShack.us


***Aralica i Tokićka ***thumbup
***BeReTiNkA I BaBiĆkA*** smijeh
***Mrzi školu smiljevac!! hehe*** nut
***Laura*** zubo
***Štrkalj*** blabla
***DiNo!!!!!!!*** thumbup
***Babićka!*** thumbup
***Beretinka!!*** nut
***MaGdA***kiss
***Jela!!!*** thumbup
***KiKi***thumbup
***MaRiNčIcA!!!!!!*** kiss
***FrAnE*** thumbup
***PiNčIć I vOlPi!!***thumbup
***SaMa!!!!!!*** nutparty
***AnChY i IvA***cerekkiss
***Mery i Sara***thumbup

EnChY!kiss

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Odlična slikica!!!!:cerekkiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


HEHE....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


........DADA.......

SvE jOš MiRiŠe Na NJu
i DaN i JuTrO šTo ćE dOćI
nAkOn OvE nOćI bEz SnA
i DvJeStO gOdInA šTo Ih
BrOjIm U sAmOćI oTkAkO jE
.........OTIŠLA..........



EvO jOš pAr sJiKiCa!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


***FrIeNdS***


IvAnA & Jacerekthumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


IvY & AnA!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


MeRy, AnA, IvAnA & JeLa!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


JuKy, LuKa i ToNi..HeHe...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja & AnA...kissthumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


KaTa & LuCa nut naughty
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja & MeRy...nutrofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Martinaaaaa-LuDaChA!!! nutkiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


MeRy & AnA...zuboparty
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


MaTeA mOjA....cerekparty
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




pRiJe SvEgA:
HvAlA oNiMa ZbOg KoJiH
SaM pLaKaLa,BeZ NJiH Se
NiKaDa Ne Bi sMiJaLa.
hVaLa oNiMa KoJi Su
RuSiLi MoJ pOnOs,BeZ NjiH
NiKaD nEbi pOsTiGlA OnO Sto JeSAm..
HvAlA OniMa StO sU GAzIlI mOjE oSjEcaJe
BeZ nJiH nIkAd nebi NauCilA bIti JacA
HvaLa OniMa Sto Su DolAZiLi I odlaZili
Iz Mog ZiVoTa,DaLi MaLo A
OdNjeLi PuNo
BeZ NjiH Nikad NEBi NaUciLa CjEniTi
NeKe StvAri...
i HvaLa OnimA Koji NisU tU oStAjAli KAD sU TrEbAli
BeZ NjiH NiKad NeBi ShVaTilA KosU Mi ZAPrAvO pRiJaTeLji!!!


Image Hosted by ImageShack.us


RAZMIŠLJAM....

Sjedim sama i razmišljam..
razmišljam kuda sve ovo vodi
ali znam da mene neće odvesti nikud...
jer ovo me uništilo, uništilo dokraja,
ti si me uništio..
i nisam više sposobna ni razmišljati o tebi,
a kad mi nešto kažeš ne čujem te..
kao da si odjednom nestao iz mog života
i više te ne primjećujem.. nema te...
ali da je bar tako..
jer varam samu sebe kad kažem da mi ne značiš ništa
jer da je to istina ne bi se osjećala ovako..
ovako jadno.. a to je samo zato što nema tebe.
i ne mogu ti opisati koliko te mrzim!
ali ta prokleta ljubav ubija mržnju
i zato mrzim i ljubav i mrzim tebe!
ali suze nisu lijek, zato ne plačem.. pogotovo ne zbog tebe..
ali plače mi se, znaš?
i ne želim više glumiti da mi nisi sve
jer dobro znaš da sam te voljela, a ljubav se ne zaboravlja tako brzo..
i kako ću te uopće zaboraviti? kako?? ne znam..
ali suze nisu lijek..
i iako bi te zagrlila čvrsto kad mi kažeš da ti je žao i da me voliš,
moj jeb*ni ponos mi to ne dopušta.
znam da ti je žao, ali ne opraštam lako..
zato molim te odlazi! jer samo me mučiš.. prekasno je ..
i pravit ću se i dalje da te zaboravljam, nadam se da ću jednog dana uspjeti.
ali srce zna tajnu koju ti nikad nećeš saznati... volim te!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...MaLa...

Nemoj nikome nikada reci
Da je postojala jedna 'mala' ...
Da je bila tvoja,
I sve ti dopuštala, sve dala...
Nemoj nikome nikada reci
Da si otišao iz njenog života
Kao tama...
Nemoj im priznati nikad
Da je 'mala' ostala sama...
Nemoj nikome nikada reci
Da je plakala i patila...
Da si 'maloj' znacio,
A nije te vratila...
Nemoj nikome nikada reci
Da je ponos uništio sve...
Tko zna hoce li opet biti sretna?
Nemoj nikome reci,
Molim te...
Nemoj nikome nikada reci
Da 'mala' trebala te...
I da je mala bojala se;
Svega cega bojiš se...
I kada gledaš 'malu' –
Ona gleda te...
I kada druge te žele –
Ona neda te...
Nemoj nikome nikada reci
Da su ti govorili
Da za tu 'malu' nisi...
I nemoj im nikada reci
Da su je pitali:
'Zaljubljena ti si?' .
Nemoj nikome nikada reci
Da im je morala reci 'ne' ...
Nemoj nikome nikada reci
Da bio si joj sve...
I nemoj im reci
Kako bile su teške noci te;
Kada si 'maloj' ulazio u sne...
Kada je bila sigurna da
Trebaš je...
A ti si bio sretan,
Nisi znao za puteve tuge...
Nemoj nikome nikada reci
Da njene noci bile su duge...
Nemoj im reci
Da je 'mala' zbog tebe sve izgubila...
Jer, bila je sretna kad te poljubila...
I nemoj nikada nikome reci
Da si 'malu' bar malo volio,
Da si ju za oprost molio...
Samo im reci
'žaliti necu' ...
Ali, nemoj nikada nikome reci,
Da nakon svega –
'mala' želi ti srecu...
I želi te bar kao prijatelja,
Želi da kažeš joj sve...
Nemoj nikada nikome reci
Da 'mala' nije mogla
Tebi reci 'ne'...
I nemoj im reci
Da 'mala' još uvijek
zbog tebe diše...
Da 'mala' zbog tebe umire
I zbog tebe stihove piše...
Nemoj nikome nikada reci
Da 'mala' zbog tebe sja...
I nemoj im reci
Da ta 'mala' sam JA...

Image Hosted by ImageShack.us


...Ako ti treba prijatelj...

Kada se osjećaš potišteno,
kad u tvojim očima tuga vlada,
kada izgubiš svoju bitku
i želiš pobjeći od straha...
Kada suze počnu teći
sa svim ranama i boli;
sjeti se mog imena,
ako ti treba prijatelj...

Kada tama prekrije tvoju sjenu;
nadu u tvom životu,
kada se sve čini pogrešno
što ide tvojom stazom;
Biti ću tvoj put
najbrže što mogu;
samo to reci jednom,
ako ti treba prijatelj...

Kada smijanje nestane
i smiješka nema dugo na
tvojim usnama,
kada ti se sretni trenuci
čine strani...
Kada su sva tvoja sjećanja
iz prošlosti
bez sadržaja;
ja cu te bodriti
ako ti treba prijatelj...

Kada poželiš razgovarati;
i tvoji osjećaji ne slušaju,
kada pronadeš svoj cilj
i spremiš ga u arhivu...
Kada ti sunce daje svoju toplinu,
i kada šetaš sam po kiši;
još uvijek, ovdje sam
da ti vjerujem,
ako ti treba prijatelj...


Image Hosted by ImageShack.us




Zlatne godine

Noc bez zvijezda, gradovi bez imena
i moja sjecanja
Tragovi kocenja na cestama
što vode do neba
A bio sam na kraju svijeta sam,
bez tebe korak do dna
Sam protiv svih na kraju vremena,
a gdje si ostala ti...

Zlatne godine i duge sjene
Pomoli se za nase vrijeme
Jednu svijecu ljubavi
Zapali za mene

Hladna kisa moje noci umiva
tvojim suzama
Nije zivot posuo sa ruzama
sva moja sjecanja
A bio sam na kraju svijeta sam,
bez tebe korak do dna
Sam protiv svih na kraju vremena,
a gdje si ostala ti ...


Image Hosted by ImageShack.us

nedjelja, 20.04.2008.

Daruj mi svoje oči i njihov topli sjaj, daruj mi još nešto-svoj vječni zagrljaj. Daruj mi usne, tople riječi dvje, i bar još jednom reci-VOLIM TE!!

Ajme napokon više da i ja pišem post......partysvi me nagovaraju da ga napišem pa evo!!party Komp mi je bia neš u kurcu tj još je...nemogu viditi komove....ddddd.....ludUgl. Aaaa prvi na regionalnom!!roflthumbup Aha-vidiš andrea da smo prvi-aha!! Yeah!! Baš sam happy....party 4 dana u Rovinj!! Uf... Prošle godine je bilo predobro...nadam se da će i ove....nut Samo šo neće biti neko koga ja želim da bude.... Al jbg-nmvz.... Imam upalu oka....grrr...mrzim toooooo.....headbangPa sam sad doma.......Nemogu baš na trening... Ajme kako mi je trener faca... zajebavaš se s njim, ma baš je dobar.... Je da me nekad iživcira al jbg...mora nekada....A nisam išla ni u šk u četvrtak....uffff-meni superrr!!!!nut Ajme kod mene svašta novo ali i kod drugih ljudi.......dada....A znaju neki o čemu ja.....Bar bi tribali znati.......cerekkisszubo.Ajmeeee spava mi seee...... zijevAh...u splitu.....ivana se tako naseravala...nas dvi smo se smijale....ajme piševa....jooooojjjj......smijehroflTa kad počne nezna stati....heh.......Ma meni je bilo odlično!!yesyes ...U petak išli u arsenala zbog onoga o srednjim školama....DOSADNO!...bangbangA ko je i mislia da će biti zabavno...dddd...sprdali se i išli ća...Ajme u wc u arsenala smo upoznale neke baš super ženske i to skroz ali skroz slučajno-baš su lude!!smijeh A neznam im ni ime, haha...Evo-poooozzzzz!!!!wave Jučer sam isto bila u splitu...bilo neko natjecanje..ali ja nisam niš radila-išla onak bezveze...sprdati se malo...hehe...bolo super!nut Eto.... Šo da još pametno pišem...mislim onak...ja nikad i nepišem niš pametno...lud Nebrinite...nećete pročitati neš pametno... A ko zna...možda i oćete...jednog dana....aha...yes.Aj dosta bi bilo......vratit ću se ja brzoooo zato komajte mi plizać!!!!party VVP!!!cerek Evo malo pozdravića....Pozam mog Luku-evo ti veeeeliki pozzzzzz!!cerekkiss Pa onda...Ivanukiss, Anukiss, Grabovkukiss, Magdukiss, Vedrićakiss, Marušićakiss, Katukiss. Prcijakiss. merykiss...i sve ostale-neda mi se sad nabrajati!!!!!!zijev Voli vas Luce!!cerekcerek KiSsAcH!kisskiss

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.