< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (10)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (8)
Ožujak 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on / off by: plushrOOms :))

Moje gluposti....

Sam da znate....linkovi su vam još malo puno ispod....heh


Ajd kad je svi već imaju,napisat ću je i ja:Moja Mala abeceda:

A - Avion: htjela bih obletjeti cijeli svijet...još samo nisam Ameriku
B - Bube: mrzim ih
C - Cipele: ajme meni nemrem bez njih,volim ih kupovat
D - Daloya: moj nadimak
E - ELEKTRIČNA GITARA: moj san
F - ?
G - Gruzija: htjela bi otić u Gruziju (il možda Grčku)
H - Hrčak: slatka mala životinjica
I - Igra: nemože se živjet bez nje
J - J....: ime moje simpe (mislim,početno slovo)
K - Kapučinoooo: jako ga volim pit
L - Labrador: preslatki su
M - Matea: best frendica
N - Nika: isto best frendica, Nikolina (isto jedna super frendica iz razreda)
O - ???
P - Pjesme: Nemogu bez nje,ona me oraspoložava
R - ROCK!!!!: ajme! moja najdraža vrsta mjuze
S - Sunny:moja mala papigica
T - True friends: moraš ih imat
U - Umbrella: jedna dobra pjesma od Rihanne
V - Valovi: zakon su, pogotovo kad se kupaš u Indijskom oceanu...
Z - Zima: mrzim je












Customize your blog






DDesperate
AAmbivalent
LLovable
OOverwhelming
YYum
AAdventurous

Name / Username:


Name Acronym Generator




Free Site Counters
Free Site Counters

Linkovi

Nikita
Nikolina
Mateychi
MyMy
Neža
Vekyca
Starman
Serra
Tina
Majdekica
ZZinKa & Kamy




B.€.$.t F.r.!.€.N.d.$


looda sestra
mirna
matea
petra
sarah
tina
katarina
nika
nikolina
viky
veky
michelle
anja
barbara
lena
duma
lucija
marko
roman
tomo
joškec
orsat
haris


thumbupFala vam svima kaj se trudite bit dobri frendovithumbup




Slikice

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


!MCR!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us






srijeda, 21.11.2007.

bez naslova.....

Evo ljudi novog posticha!!!! malo je rano,al mame i tate mi nema doma pa sam iskoristila ovo vrijeme....šta je ljudi?? nema vas na msn-u?madmadmad pa kaj vi onda radite cijelo vrijeme?? mislim, ddd? ugl. ova baba iz bilogije mi je ispila živce: kao 1. rekla je da ce pitat one koji nonstop pricaju na satu( prozvala je anju kkoja sjedi do mene i nije pričala)
2. meni iz testa dala tri a jos mi kaze : ja sam se dvoumla ocu ti dat 3 il 4, na kraju mi babuskara dala 3. mislim daj se ubi!bangdeadbangdeadbang. i tak to....
mrzim juuuuu!headbangheadbangheadbangmadmadmad

a eto. kod mene nema nis novog.... samo sam nekak uzbuđena i sretna....dolazi nam mumelaška natrag (žena iz biologije prirode i kemije)!!!! neznam...možda sam to već neki dan rekla!?!
jčer sam bila u gradu s mamom i malom sekom....yey! kupila sam si pidžamu....wow finocereksmijeh
aj idem je prije nego se ovi vrate. pooosssaaaa



>



| Komentari (2) | Printaj | bez naslova..... |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.