< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


wHaTeVeR

Opis bloga

Ja sam Ivana,zovu me Ivka, Bara, sve sta vam srce pozeli.Idem u 8.e i jako me zivcira prokleta skola.Ah sta ces ..Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovdje smo JA I DORA prije tekme ( hrvatska-makedonija).


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i moja seka Suzy


Linkovi

moje ime: Ivanaheadbang
nick: Ivka,Iva,Bara,Baračica,maljecka.....partymalo vise o meni: Idem u oš Mate Lovraka (usput škola je shit),osmi sam razred (fala Bogu jer da sam jos samo jednu godinu u toj skoli pukla bi) ,imam dobre frendove i dobru ekipu.

naj frendice : Mona ( zbunjena cura al moze te nasmijati do plača), Dora ( isto tako zbunjena cura,prava frendica i presmijesna je kad je glupa ,a to je često smijeh) i Sara( e cura je pravi div ,ima metar osamdeset al je prava, e dok se ona smije a uvijek se smije u krivom trenutku mi se svi popišamo,cura je zakon). Zovemo se D.I.M.S. DORA,IVKA,MONA I SARA. Mi smo prava ekipa.Slavna četvorka.Kod nas uvijek ima smijeha,nereda,gluposti,gluposti i samo gluposti, e da zaboravila sam i jaaaaaako puno laži. Kaj ćeš to smo mi!!!!!!!!

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


Ovo su neki cool blogovi koje ja posjecujem(osim jednog- Dora to se odnodi na tvoj)

deadDorče
anchi
leila
nika


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


Images for your blog

Images for your blog

Images for your blog

Images for your blog

Image hosting

Image hosting

Image hosting

Image hosting

Image hosting

Image hosting

image hosting for myspace

image hosting for myspace

image hosting for myspace

image hosting for myspace

Images for your blog

Images for your blog

Myspace

Myspace

Myspace

Myspace

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo

Image hosting

Image hosting

Image hosting

Image hosting

layout for myspace

layout for myspace

layout for myspace

layout for myspace

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace images

MySpace images

MySpace

MySpace

Friendster

Friendster

image hosting file

image hosting file


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
      

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws

Friendster

Friendster


Friendster

Friendster

MySpace images

MySpace images

MySpace images

MySpace images

Friendster images

Friendster images

image hosting file

image hosting file

image hosting file

image hosting file

Image hosting

Image hosting

Image hosting

Image hosting

Images for your blog

Images for your blog

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

image hosting file

image hosting file

image hosting file

image hosting file

nedjelja, 08.04.2007.

ah bas mi se i neda pisat (al to radim iskljucivo zbog nekih ljudi :) )

Ah bilo je puno toga od zadnjeg posta.Eto prva dobra vijest je ta da sam dobila vec dvije 4 iz hrvatskog i to je za mene ono velika sreca.A zadnja tri dana su prosla u zajebanciji kao i uvijek ono moja skola je fakat luda ono fakat smo svi ono ludi.Mona je zajeb... Strarca .Ja sam se zajeb...sa deckima iz razreda i na kraju skole su me okupali.Vani je bilo fakat hladno a oni su mene poljevali hladnom vodom strasno al kako bi jos sve to bilo gore uzeli su neku smrdljivu vodu i polili me fujj fakat sam smrdila bangburninmad.Joj al cu ih okupat kad pocne skola mamicu im.....smijeh.Ah kod nas je svaki dan zafrkancija jel fakat imam frendove za 5.Jednog dana samo ja i Dora dosle na ideju da iz dubrave u rolama odemo do Tresnjevke boze to je bilo strasno...e... Kad smo dosli do tamo srele smo hanu i elmu pa smo pricale s njima ,a kasnije je dosla i koka e ona je fakat ludalud.Jucer sam isla kupovat stvari za krizmu i jos mi treba samo neka majica i gotova sam.E da zaboravila sam rec da kad sam dosla na Tresnjevku da sam u konzicu vidla Dinu i Alena ja sam se pokusala sakrit,zabrijala sam da me nece skuzit al eto skuzili su me(e to je fakat bila brukayes).Danas sam isla na misu svi smo se izljubili i tak...smijali smo se.Bila je velika guzva skoro sam se ugusila...smijeh.Ah eto u 5 mj idemo na Krk na terensku nastavu stavit cu sliku e bit ce prejebe.......Eto to je to ajd cujemo se .Papamah



| yOu aRe rEaLly pReTtY (1) | tHaNkS...sO yOu aGrEe | yOu tHiNk yOu'rE rEaLlY pRetTy? |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.