VIDIKOVAC 4EVER

subota, 06.05.2006.

a ono

Probudim se u 9:10,a trening mi je u devet i po, kasnio sam 10 mi nije bed,bilo mi je dobro.dođem doma, mama i seka idu u grad,a mr.popka je moro malo cisiti(mr.popka sjajno cisti sve u jednom potezu) ,nije mi bilo bed pustio sam si narodnjake i sve ide po pljanu.Van sam iso oko podne,gore nije bilo nikog pa sam iso dole do nazorove i samo odjednom dopalE meni Edo i Elvis da je dansas 402 street race u Rojcu.Stari moj nagledo sam se auta da je milina,a kako tek jure,a tek onaj miris guma zato evo vam malo slikica od autica:
MySpace Layouts

MySpace Layouts




MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts

myspace layout

myspace layout






u 4 sam doso doma,ruco,iso van i onda fala bogu tu gore na vidikovcu nekog ima,iso s frendovima gledat tekmu istra je dobila 4:1 orijent,mi smo bili kod demona ,derali se iz petnih zila bilo nam je jebeno dobro.dodjem doma gledam tv i onda opet van.ovi moji ludi frendovi su se hteli đipat po liftovima ma si lud,nismo mogli uc u zgradu pa je moj glupi frend Ivan pozvonio mojoj frendici i predstavio se kao ja.Tako Martina ne sumnjaj na mene.malo smo pricali o crnim temama ,usro sam se ko picka.Cuo sam svakakve price npr.da je neku zenu proganjao duh 2 godine i da je zbog njega imala saobracajku,i da je slomila nogu jer joj je crna macka presla preko puta i pokupio je skuter.da su prije par godina neki likovi iz moje ulice prizivali duhove i da se zid poco trest,i da su braco i seka isli u neki bunker pa se zid srusio i oni su se zagrlili od straha i onda su prije par godina neki ljudovi nasli 2 zagrljena kostura strava!!!,necu moc spavat.
ajd sad pustajte komentara,ljudi raspisite se jer cu bacit atomsku pa ce te svi pocrkavat, ako nema niti jednog komentara vidimo se u raju
- 21:45 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.