tepam da ne krepam

20.11.2017., ponedjeljak

U zadnjih par mjeseci sva sam nekako leteća. Nakon infuzija željeza (pisala sam o tome negdje usput) osjećala sam se užasno,ali kada su nuspojave prošle,a organčići zalaufali, zalaufala se i ja sve u šesnaest! Ljudi, ne mogu vam to opisati kako mi je dobro bilo! Nije bilo glavobolja, počela sam jesti, dumping me spičio samo dva puta u 2 mjeseca (hej!),nije bilo tutnjanja u ušima nakon manjeg napora, zadihanosti i hladnog znoja.

Da da, Mala se vratila i razguzila sve! Osjećala se kao Rambo kad konačno svlada one stepenice!

Prvo sam sredila 10 metara drva u jednom danu s tim da sam popizdila i riješila se stare pičkaste motorke, onako prašnjava sjela u auto i kupila si gajnc novu stihlovu motorku.

Onda sam 2 dana kasnije razjebala i spavaću sobu, okrečila je i tapacirala krevet u kombinaciju sive i crne boje s tim da sam povisila uzglavlje za nekih pola metra. i napravila žabice na uzglavlju (kao kod onih kožnih sofa - ono uvučeno, eh da to je to). Ni nespavanje mi nije smetalo jer sam nakon krečenja šila i krojila i sklapala od 7 navečer do pola 4 ujutro, ali dobila sam što sam htjela.

Nakon uređivanja dvorišta, popizdila sam opet na susjede jer su nabavili i četvrtog psa i digla punu ogradu od 2,5 metra visine i 30 metara dužine.

I taman kad sam sve napravila.....počele su opet glavobolje, opet vrtoglavice. I eto opet sam tamo gdje sam bila. Na početku. Čisto me strah otići ponovo na kontrolu, ali znam da moram. Prekosutra idem na sistematski u veteransku bolnicu na poziv Ministarstva branitelja, a čisti test krvi napraviti ću idući tjedan. Nemam volje ni za što i sad mi je krivo što sam se uopće i odazvala.

Ajmo sad na druge teme:

Uzjebali se ovi iz vrhuške i masovno posjećuju Slavoniju. Proći ne možeš od njih. Kažu alarmantno u Slavoniji! Ma nemojte srat! Alarmantno je zadnjih 15 godina jebote, a kamoli otkako su otvorene granice!

Kad izađeš van u pol dana možeš biti sretan ako vidiš kojeg kera na ulici, a nešto mlađe od 60 i da je radno sposobno ni za lijeka.

U selu je prije bilo (unazad 10 godina) 2500 stanovnika, a sada nas ukupno ima oko 600 (od toga oko 180 djece svih dobi). Sa tendencijom pada naravno jer se priča da će se otvoriti granica sa Austrijom. Obližnji gradić sa 15 000, pao je ispod 6000.

Iskreno dragi moji, već se duže vrijeme Dragi i ja dogovaramo o odlasku i čekamo realizaciju nekih poslova pa da dignemo sidro. Želja mi je Istra. Ako Bog dragi da, odošmo i mi odavde. Žao mi je moje ravnice, nove kuće, veeeelikog dvorišta, mojih životinjica, ali ljudi moji moram misliti na djecu, a i na sebe. Sinoć smo prošetali do mostića i nabrojali 60 praznih kuća (od naše) u nizu. Strašno nešto. Kao da si u gradu duhova, a čini mi se da su nas i oni napustili.

Nemojte misliti da vas ne čitam ako ne ostavim komentar, ali od sveg posla i pizdarija sa zdravljem jednostavno ne stignem.


Pusa od vaše tužne Male



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.