I`M LOST without him

sv.nikola

Jučer sam pvi put dočekala sv. Nikolu u Zagrebu... Cimerica mi je u čizmicu uvalila šibu i prkrasan božićni svijećnjak, al nije mi to bilo to....
Nekako sam se ko dite navikla da ostavjam čizmicu na prozoru doma i da je mater napuni slatkišima, i da to jutro sa sestrom dijelim veselje jer je ona mislila da je to Sv. Nikola....
Ja sam se preselila u Zagreb, ona je shvatila da to starci ubacuju poklone i žali mi se mama da joj je nestalo onog duha blagdana u kući kad mene nema...
Ja sam bila to koja bi prvu adventsku nedilju okitila prozore, slagala aranžmane po stolovia, ...

Ove godine sve će to tribat malo pričekat- žali se mama....


Još 13 dana i doma sam


07.12.2007. | 12:23 | 2Komentiraj | # | Ajde na vrh bloga

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

lost in a garden of eden

Linkovi

mjesto dangubljenja

NEĆU PISATI BOXEVE



kenguur.blog.hr