I`M LOST without him

U tramvaju je najbolje gledat kroz prozor

_jeste li ikada,nenamjerno naravno, slušali razgovor dvoje ljudi u tramvaju?
Naravno da niste, vi ste prepristojni da to radite...:laze
Jučer sam se vraćala doma iz SC-a i do mene su stajala dva momka, pretpostavljam također studenti.
Na prvi pogled, jedan neodoljivo zgodan, lip, ma baš onakav tip za kojim bi se svaka cura okrenila na ulici,a drugi lica punog pjegica, sa aparatićem za zube, kovrčave kose skupljene u repu, u potrganim trapericama....
polako se tramvaj počeo prazniti, ja sam sjedila i nemarno buljila kroz prozor, a njih dvojica su započeli priču o doćeku nove godine...party
Zgodni tip je najavio put u Prag na 7 dana, ono, party cile dane, hrpa žena koje nikad više nećeš viditi i stane on nagovarati pjegavog tipa da ode s njim...
Ipak ovaj ga je odlučno odbio i rekao mu kako mu se više sviđa opuštena atmosfera, sa užim krugom prijatelja, negdi u poljskoj kućici u zagorju...
Izašli su na stanici, a ja sam i dalje gledala kroz prozor....


-Koliko ljudi propustimo upoznati bolje iznutra upravo zbog vanjskog izgleda...???







08.11.2007. | 12:05 | 1Komentiraj | # | Ajde na vrh bloga

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

lost in a garden of eden

Linkovi

mjesto dangubljenja

NEĆU PISATI BOXEVE



kenguur.blog.hr