MOJA JEDINA LJUBAV

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
NASLONI USNE NAMOJ VRAT
I CUTI VOLI ME
DA ZELJNA TVOJE LJUBAVI NE OSTANEM
ZNAS LI DA NISAM MOGLA DISATI
JEDVA SAM STIGLA MISLI SABRATI
KAD SAM TE VIDJELA
SRCE MI JE MOGLO ZASTATI
HTJELA SAM TAD POBJECI
TVOJ POGLED MOGAO ME UBITI
KAO DA JE BILO SUDJENO
SVE MOJE TAD JE PRIPALO TEBI
SAD JE NESTAO STRAH
TI SI MI UVJEK BIO DRAG
NISAM TI MOGLA
NI ZNALA RECI
DA MOJE SRCE OD PRVOG TRENA
SAMO TEBI PRIPADA
SJECAM SE NASIH PRVIH SUSRETA
UVIJEK PREKRATKO VRIJEME ZA ZAGRLJAJ
SAMO SI ME NJEZNO LJUBIO
NE ZNAS KOLIKO CIJELI ZIVOT SI MI TREBAO
TAD SAM TI CIJELI ZIVOT ISPRICALA
TISINA RIJETKO KAD JE TRAJALA
REKLA SAM DA SI MOJE SVE
DA ME PUNO TOGA PRIJE TEBE SLOMILO
SAD ZELIM DA ZNAJU SVI
DA MOJA JEDINA LJUBAV
SAMO SI TI
Image and video hosting by TinyPic


23.05.2008. u 16:59 | 97 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2009 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (11)
Travanj 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

OVO JE BLOG O SVEMU STO VOLIM
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Free Music

Free Music



Free Music