ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

bilo kakva pitanja, želje i sl. šaljite na blackroseangel3@net.hr???

myspace
















Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
lordica
twins
nina
jelenin blogich
thtommy
tokio555
tokiogirl
ann-kathrin44.skyblog.com
*tokio hotel girl*
~°M€cKi_Th€_ouT$id€R°~
girl like me
tokiohotel.org.uk
jeja_th
valentinea@
ich liebe Bill





Going Under

Now I will tell you what I've done for you
50 thousand tears I've cried
Screaming Deceiving and Bleeding for you
And you still won't hear me
(I’m going under)
Don't want your hand this time I'll save myself
Maybe I'll wake up for once
Not tormented daily defeated by you
Just when I thought I'd reached the bottom
I'm dying again

I'm going under
Drowning in you
I'm falling forever
I've got to break through
I'm going under

Blurring and Stirring the truth and the lies
So I don't know what's real and what's not
Always confusing the thoughts in my head
So I can't trust myself anymore
I'm dying again

I'm going under
Drowing in you
I'm falling forever
I've got to break through

So go on and scream
Scream at me I'm so far away
I won't be broken again
I've got to breathe I can't keep going under

Whisper

Catch me as I fall
Say you're here and it's all over now
Speaking to the atmosphere
No one's here and I fall into myself
This truth drives me
Into madness
I know I can stop the pain
If I will it all away

[Chorus:]
Don't turn away
(Don't give in to the pain)
Don't try to hide
(Though they're screaming your name)
Don't close your eyes
(God knows what lies behind them)
Don't turn out the light
(Never sleep never die)

I'm frightened by what I see
But somehow I know
That there's much more to come
Immobilized by my fear
And soon to be
Blinded by tears
I can stop the pain
If I will it all away

[Chorus]

Fallen angels at my feet
Whispered voices at my ear
Death before my eyes
Lying next to me I fear
She beckons me
Shall I give in
Upon my end shall I begin
Forsaking all I've fallen for
I rise to meet the end

[Chorus x3]
Servatis a pereculum.
Servatis a maleficum

































































































































































































































Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


subota, 31.03.2007.

Evo ga opet

Ponovo pišem ovaj blog, ali na novoj adresi. Baš sam si nešto razmišljala o ovom nećem što bi trebalo predstavljati moj život i zaključila sam da možda i nije toliko loše.
myspace layout

myspace layout


Vrieme je Uskrsa, pa sam si dala malo truda i proćital našu "dragu" Bilbliju i to Knjigu Sirahovu. Na to me je potaknuo jedan post koji sam proćitala na blogu Demonic realm,pa vam dajem uvid u ono što vam zapravo serviraju Crkva i društvo općenito.Svi navodi su uzeti direktno iz Biblije tako da mi se ne možete tužiti da kvarim mladež glupostima koje sam sama izmislila. Ako mi nevjerujete da to baš tako piše, imate broj pa provjerite. I dobro razmislite kad vam netko ponovo kaže da bi svijet bio puno bolji kada bi se svi držali onoga što piše u Bibliji.
Djeca7,22-26
Imaš li živinće, pazi ga,
ako ti je od koristi, sačuvajga.
imaš li djece, poući ih,
i povij im vrat za mladosti.
Imaš li kćeri, ćuvaj im tijelo,
i ne pokazuj im odveć prijazno lice.
- dakle, prvo uspoređujemo stoku sa djecom (što i nije toliko strašno kada uzmemo u obzir ostele gadosti koje tamo pišu), po bibliji djecu bi trebalo dobro "odgajati" dok su mladi- i to šibom, i ene biti prijazan prema nijma (ovo je tek poćetak, pripremi te se)
Ulomci, Žene
25,13 Svaka rana samo ne rana srca!
Svaka opaćina samo ne opaćina ženina!
25,23 Malena je svaka zloća prema zloćiženskoj:
neka je snađe kob grešnićka!
- opraštanje grijeha, to vrijedi samo za muške, ženini grijesi su toliki da se jednostavno nemogu oprostiti...
25,23 Srce poniženo, lice pomraćeno i rana u srcu- to je žena poaka.
Ruke lome i klecava koljena- takva je žena koja ne usrećuje muža svoga.
- čudo kako se u Bibliji nigdje ne spominje kakav je muž koji ne usrećuje svoju ženu, mislim na one koji ih tuku, nedaju im da izlaze iz kuće, a onda im prijete da će ih ubiti jer nisu napravile ništa za ručak iako im oni nisu ostavili ništa novaca...
25,23 Velik je jad, sramota i ruglo
ka žena uzdržava muža svog.
-o, da,stvarno bi bila sramota kada bi žena, tako niski stvor, uspjela održati cijelu obitelj...
25,24 Od žene je grijeh počeo,
i zbog nje svi umiremo
- žene su stoljećima bile ponižavane zbog neke glupe, lažne biblijske priće o Adamu, Evi, zmiji i jabuci
26,24 Ženina je bludnostu njezinom drskom pogledu
i poznaje se po njezinim trepavicama
- nikad mi nitko nije objasnio zašto su žene u Bibliji uvijek prikazivane kao droljetine i kurvanje im je bio glavni grijeh, a oni muškarci koji su odlazili kod takozvanih bludnica su predstavljani kao neuke žrtve, kao da nisu znali di k***c zabijaju
26,10-12 Pod oštrim nadzorom drži kćer drzovitu,
da ne zlorabi prvu priliku,
Budno pazi na oko bestidno
da se ne zaćudiš kad se o tebe ogriješi.
Kao žedan putnik ona otvara usta
i pije svaku vodu na koju naiđe,
i spušta sa nad svakim kolcem
i svakoj strijeli otvara tulac.
- Zadnja 4 stiha su mi život zgadila, mislim da nemoram niti objašnjavati njihovo znaćenje
Izvadila sam ja toga još puno, i možda jednom sve to i napišem, ali ja nisam ovdje da vam držim predavanja... Uostalom, ako vas zanima potražite i sami...
myspace layout

myspace layout


Uh skoro zaboravih, danas je Georgu roćkas i to dvadeseti. Znam, malo ćudno to izgleda nakon svega ovog o Bibliji, ali eto...
Prijevod pjesme Spring nicht
Ne skači

Na krovovima je tako hladno
i jako tiho
ne govorim tvoj ime
jer znam da ga ne želiš čuti
provalija grada
guta sve suze što padaju
dolje nije više ništa
što te ovdje gore još drži

Vičem za tebe kroz noć
Nemoj me napustiti
Ne skači
Svijetlo te neće uhvatiti
Izdaje te
Ne skači
Sjeti se mene i tebe
Svijet dolje se ne broji
Molim te, nemoj skočiti

U tvojim očima sve izgleda
bez razloga i prazno
snijeg pada usamljen
ti ga već dugo ne osjećaš
negdje tamo vani
izgubila si se
sanjaš o kraju
samo da bi jednom sve počela ispočetka

Vičem za tebe kroz noć
Nemoj me napustiti
Ne skači
Svijetlo te neće uhvatiti
Izdaje te
Ne skači
Sjeti se mene i tebe
Svijet dolje se ne broji
Molim te, nemoj skočiti

Ne znam koliko te još mogu držati
ne znam koliko dugo
početi ćemo još jednom
ne skači

Vičem za tebe kroz noć
Nemoj me napustiti
Ne skači
Svijetlo te neće uhvatiti
Izdaje te
Ne skači
Sjeti se mene i tebe
Svijet dolje se ne broji
Molim te, nemoj skočiti

Ne skači
i ako te to ne zaustavi
onda ću ja
SKOČITI ZA TEBE




Prihvaćam sve negativne kritike,jer i uz sve moje godine učenja njemaćkog, ne ide to baš...
Ciao, kiss, pozz







| Reci nešto... (5) | Printaj... | # |