< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (13)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Travanj 2007 (2)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

evo svi imaju blog pa evo i moj TU JE TA LJEPOTICA
JA

JAAAAAAAAAAA


JA

JA


JA


JA

OVO JE 5ra-predobra je i opičena čini takva sranja da van to ne mogu opisat

GALE I 5ra

Gale van je predobar i jedan je od najboljih muških u razredu
MIHE-teška baba tračara.smije se ka da je neko kolje.ma ona je super


PEPE-jedna od najboljih ženskih u školi ali i moja dobra prijateljica


SILA-kraljica obožavan je pre pre luda .super je ka prija .jednon riči predobraaaaaaaaaaa ženska


TORE-lipa i slatka cura . luda je skroz i uvik je za zajebanciju i sranja


LORENA-ona van je moja najbolja prijateljica.super je ženska.voli se zajebavat ma najbolja je -KRALJICA-


bojna čavoglava.mp...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
ŠUŠEnutnaughty
ANTONIObangrofl
PETRAkissrolleyes
PERICAzujozijev
SUPER BLOGOVI

hajduk

OVAJ BLOG GADITE I SAMO GADITE bepe1992.blog.hr

ZA ONE KOJI ŽIVE I UMIRU ZA HAJDUK I TORCIDU












































NESTO O MENI

ImE :ZiKy
SkOlA: TrStEnIk
rAzReD: 8
GoD: 15
Naj PrIjA:lOrENa
eKiPa:jOjE mIzDrA petRa PEPe siLa ŠuŠE tORE maRE maMiĆkA RENčI mIhE blAnKa tOnkA
GALe NOky rOŠa sMOLJo

VolIn:zAjEbAnCiJu i DoBrU ekIPu,hajduk ToRciDu
NeVoLiN: SkOlU,pUrGeRe i DiNaMo CAJKE,DEbIlE




EVO MALO TEKSTOVA

LJUTU TRAVU NA LJUTU RANU
od mog srca draga i ljubavi tvoje
ima jača ljubav ljubav zemlje moje
sjećaš li se draga pričale su kiše
za ljubav se gine zbog HRVATSKE diše
REF:
ljutu travu na ljutu ranu u-u-u-u-u-u
dat ću draga ja i život za nju e-e-e-e
ljutu travu na ljutu ranu
nemoj nikad zaboravit na nju

onu istu našu košulju pripremi
na tavan je stavi za mene je spremi
bit će ona opet i sinu po mjeri
kao što je bila mom djedu i meni

ljutu travu na ljutu ranu u-u-u-u-u
dat ću draga ja i život za nju e-e-e-e
ljutu travu na ljutu ranu
nemoj nikad zaboravit na nju 3x


DAN DOLAZI
ljeto, jesen, zimu i proljeće
sve to jedan život nosi
kada s neba anđeo doljeće
rađamo se i odemo bosi
REF:
zbogom nebo plavo i mog doma rosna travo
dobri moji prijatelji svi zbogom ljubavi
dan dolazi za heroje i sirotinju
dan dolazi da se spase koji vjeruju
zapjevajmo dan dolazi
kada zora rano zamiriše
ja je neću vidjet više
a kad divlje ruže procvjetaju
raduju se koji znaju

zbogom nebo plavo i mog doma rosna travo
dobri moji prijatelji svi zbogom ljubavi
dan dolazi za heroje i sirotinju
dan dolazi da se spase koji vjeruju
zapjevajmo dan dolazi
dan dolazi za heroje i sirotinju
dan dolazi da se spase koji vjeruju
zapjevajmo dan dolazi za heroje i sirotinju
dan dolazi da se spase koji vjeruju
zapjevajmo dan dolazi


BOJNA ČAVOGLAVE

Za Dom - spremni!

U Zagori na izvoru rijeke Čikole,
Stala braća da obrane naše domove.

Stoji Hrvat do Hrvata, mi smo braća svi,
Nešete u Čavoglave dok smo živi mi!

Puče tomson, kalašnjikov a i zbrojevko,
Baci bombu, goni bandu preko izvora!

Korak naprijed, puška gotov s', siju pjesmu svi,
Za dom braćo, za slobodu, borimo se mi.

Čujte srpski dobrovoljci bandu četnici
Stići će vas naša ruka i u Srbiji!

Stići će vas Božja pravda to već svatko zna
Sudit će vam bojovnici iz Čavoglava!

Slušajte sad poruku od Svetog Ilije:
Nećete u Čavoglave, niste ni prije!

Oj Hrvati, braćo mila iz Čavoglava,
Hrvatska vam zaboravit neće nikada!

PIJEM DUŠO
pijem dušo

dunje mirišu na tvojoj košulji
bol ne prestaje, a vrijeme prodlazi.
kako si mi sada, stara ljubavi
dušu stegla ruka prošlosti.

idu godine i ova prolazi,
sjede su u kosi a nervi umorni.
ni uz pjesmu ni uz vino nema pomoći
noćas umirem od ljubavi.

pijem dušo neprestajem pijem zbog tebe
zadnji put se tiješim čažom gorke sudbine.
pijem dušo piću sve dok zora ne svane,
s novim jutrom život prestat će.

idu godine i ova prolazi,
sjede su u kosi a nervi umorni.
ni uz pjesmu ni uz vino nema pomoći
noćas umirem od ljubavi.

pijem dušo neprestajem pijem zbog tebe
zadnji put se tiješim čažom gorke sudbine.
pijem dušo piću sve dok zora ne svane,
s novim jutrom život prestat će.

pijem dušo neprestajem pijem zbog tebe
zadnji put se tiješim čažom gorke sudbine.
pijem dušo piću sve dok zora ne svane,
s novim jutrom život prestat će.


ZA HEROJE I SIROTINJU

MALO TORCIDINIH PISAMA

Uz tebe smo Hajduče
Uz tebe smo Hajduče
Ti jedna si ljubav
što nemože proći
uz tebe smo Hajduče






Kad si prvi na kraju sezone
cili grad slavi šampione
ako ne uđeš u ligu prvaka
bodrit će te grupa luđaka
za te dat ćemo svoje krvi
nema veze zadnji ili prvi,
pratit ćemo te na kraj svita
mi smo vjerna Torcida iz Splita
oooooooooooooooooooooo
Lalalalalalalalalala


Na Poljudu, na Poljudu
Sa one strane Marjana
Navijamo, navijamo
Navijamo za Hajduka
ale ale ale ale ale ale ale ale ale ale ale ale
Na Poljudu, na Poljudu
Sa one strane Marjana
Navijamo, navijamo
Navijamo za Hajduka
ale ale ale ale ale ale ale ale ale ale ale ale






Hej Hajduče hej, samo ti jedini voljeni
Samo tebe volim ja i više nikoga
To ti kaže tvoja Torcida
o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o
na-na-na-na-na-na-na-na-na
Samo tebe volim ja i više nikoga
To ti kaže tvoja Torcida
o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o
na-na-na-na-na-na-na-na-na
Samo tebe volim ja i više nikoga
To ti kaže tvoja Torcida


U danima sretnim, u danima grubim
Ja ne mogu drugo nego da ga volim
Jer Hajduk je ono što me čini sretnim
Ja ne mogu drugo nego da ga volim
U danima sretnim, u danima grubim
Ja ne mogu drugo nego da ga volim
Jer Hajduk je ono što me čini sretnim
Ja ne mogu drugo nego da ga volim






Svetog Duje, zvona zvone da pozdrave šampione
šampi one, bijele boje prvaci su zemlje svoje
Svetog Duje, zvona zvone da pozdrave šampione
šampi one, bijele boje prvaci su zemlje svoje






Viju se naše zastave i naši šalovi
Torcida je uz tebe znaj nikad nećeš ostat sam.
o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o
Mi rušimo razbijamo Torcida to smo mi
Znaj da će mo zauvijek samo tebe voljeti
o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o






I kad gube i kad tuku
Uvijek vijerni svom Hajduku
Hajduk šampion, Hajduk šampion
I kad gube i kad tuku
Uvijek vijerni svom Hajduku
Hajduk šampion, Hajduk šampion






O mama, mama, mama
O mama, mama, mama
Znaj da više ne volim te ja
Ja volim samo jedno
Ja volim splitske bijele
Hej mama, ja volim Hajduka
O mama, mama, mama
O mama, mama, mama
Znaj da više ne volim te ja
Ja volim samo jedno
Ja volim splitske bijele
Hej mama, ja volim Hajduka






Visoke peči potpaljujem ja
2 reda koksa, 4 purgera
Purger se dere a-a-a-a
Bit će pečenja, radujem se ja






I purgera i riječana
I šakama i nogama
I bocama i letvama
Sve za našeg Hajduka






Gdje god da igraš Hajduče
Vjerna Torcida s tobom je
Samo hrabro, naprijed ti
Nikad se ne predati
Uvijek ćemo samo tebe voljeti



EVO MENI PREDRAGE PISME


Pape i dida bili su Torcida
Bila je boja i sina moga
Uvik se znalo za riči znane
Uvik se pivalo Marjane Marjane

U ruci mi lancun bili
Hajduku da san život cili
Pratite me judi mili
Kad se duša s tilon dili

Refren:
Kada umren umotan u bilo
Na Poljud odnesite mi tilo
Zapivajte bili su bili
Kad se duša s tilon dili

Kada umren umotan u bilo
Na Poljud odnesite mi tilo
Nek vijori barkaj na kojem piše
Hajduk živi vječno Bog i niko više

More plače ono suzu ima
Misto glazbe nek Torcida piva
Hajduče ponosan budi
tebe tvoje dite uvik jubi

ponedjeljak, 30.07.2007.

THOMPSON

u petak je bilo predobro bila san na thompsonovu koncertu i ispustila san dušu pivala san tako jako da san izgubila glas
naravno od sriće bilo je predobro i jedva čekan kad će pivat na poljudu
samo van ovo želin reć:
kiše padaju polja rađaju djeca sanjaju nije nas ostavio bog

- 19:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.