ponedjeljak, 24.04.2006.

.....D day.....

hm.....kaj reči??????? s jedne strane sam sretan
kaj se vraćam u školu....
a to su ženska,odmori, ljudi koje poznam......kontejner...smokin....heh....a
sad ono
gadno....učenje, profesori (al ne svi, neke volim), testovi, ispitivanja....joj...već
me ve to muči....hm...zujobangnamcor, al kaj buš jebiga...kaj se mora se
mora....uj jebate...pa to
se nemora, srednja nie obavezna....hm....al za starce je obavezna...burninmad.....danas
inače pišem hrvatski...i naravno niš se nisam učil....bangbang, i opet bu jedinica
pala...a to baš i nie dobro.....joj....mislim imam se vremena sad učiti dok
pišem post al mi se stvarno neda...niti malo...tj.
nit neznam di su mi knjige, tak da....headbangheadbang....trenutno
sjedim za kompom, pišem
post i slušam ANTITODOR.....-gubitnik.....hm..-.post bu bzvz...jer
ono pišem samo ono kaj mi se događa prije škole...al dok se dojebem
doma onda bum napisal
mišljenje nakon prvog gadnog dana f toj sjebanoj školi.....aaaaaaaaa......
ah dosta...aj pozdraf svima!!!


burninmadbang.....I....za....kraj...jedna...zanimljiva....pjesma....o.....
problemima....f....školi.....hm....bangburninmad

...Another Brick in the Wall Part 2...

We don't need no education
We dont need no thought control
No dark sarcasm in the classroom
Teachers leave them kids alone
Hey! Teachers! Leave them kids alone!
All in all it's just another brick in the wall.
All in all you're just another brick in the wall.

We don't need no education
We dont need no thought control
No dark sarcasm in the classroom
Teachers leave them kids alone
Hey! Teachers! Leave them kids alone!
All in all it's just another brick in the wall.
All in all you're just another brick in the wall.

"Wrong, Do it again!"
"If you don't eat yer meat, you can't have any pudding. How can you
have any pudding if you don't eat yer meat?"
"You! Yes, you behind the bikesheds, stand still laddy
!"



...i još Jedna PjeSma za sve ona koji mi prave i kojima ja pravim društvo pod odmorom kod kontejnera.....


...Bakterije - kontejner...


Subota je opet došla
Opet ista, stalno dosadna
Vani sam sa svojim frendovima
Opet neka žalosna zabava
Ako ti je hladna subota
I nemaš ništa da te grije
Pođi do prvog kontejnera
Osjećat ćeš se kao nikad prije
Idem ja idem ja
Do svog kontejnera
U njemu ću se grijati
I cijelu noć provesti
Ako ti je hladna subota
I nemaš ništa da te grije
Pođi do prvog kontejnera
Osjećat ćeš se kao nikad prije
Kad si već jednom unutra
Nemaš kako van izaći
Bolje ti je da pričekaš do sutra
Tamo će te smetlari naći






-.-......E i .......Šopar oprosti kaj pišem tak jadne postove.....hvala na razumijevanju........


_CRO_^Žikac^=#7=_čk_?

| 09:32 | Komentiraj (47) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © ...Wish You Were Here... - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
....Tak jer mie doma dosadno...
mwahahahahah..





KANSAS lyrics



Image Hosted by ImageShack.us

...good dreams....




...LiČNiii OPiss...

Ime: Hrvoje

Prezime: Krištofić

Rođen: 3.1.1991.
( inače starci su me na tomboli dobili..pa ono nije siguran datum..tak da...)

Živim u... Čakovcu

Ulica: Tina Ujevića 9

Škola: ETŠ

Razred: 1. K.

Mob: nemam ga, jebiga.....sirotinja....kkk...

Naj bend: Led Zeppelin

Naj pjesma: Stairway to Heaven i Wish you were here ( Pink Floyd )

Naj frend: Šopar ( ..spec.. )- broj moba: 098/1377593, Kova...

Naj datum: 29.3.

Naj frendice: pa mislim da Anita..ona mi se čini najbolje f redu...i ova Posavcova Iva,Tajana..i Lana i MAteja...takodjer
aj To jE To....ustvari....još ih je mnogo...mwahahah....

...MOJ icq BROJ JE 248-126-508...



Myspace layouts

Myspace layouts



....baš duhovito...mwahahha...



...rofl..LiNKoVi..rofl...




...KK "Vajda" Čakovec...

...u izradi...





...SpeC...my BeSt FrIenD...

...Matijac...

...Ivona...dobra pucka...

...Lucija....poznata kao lulu_1...

...Šardi...

...Ekonomska i Trgovačka škola Čakovec...

...3m...

...Vania..

...Mystical man...

...AnChY =)...

...unnamed - Weggy...

...psycho... - GoC

...Lessar...

...MaTeJa AnD LaNa...

...BaSHek...

...Ivana....-kćerka od moje profesorice z zemljopisa....al bivše ( toe zakon profesorica )

...hearT_BreakeR...

...BaKteRije....Čk punk bend...

...Marčo - bubnjar, gitarist, saksofonist...

:::...DoDo...:::...The istina z greškom...:::

...The PerO...istina z greškom...

...:GosO:...

...HAMbI...the fat gad....

...Otpisani...jedan od boljih hip - hop bendova koe sam ikad čul...iz Dubrovnika...

...Pigac...

...Danč - čovek koji z menom trenira košarku...teški tricaš...

...Katjana...

...SinDi...

...HabuŠ #8...

...pLavetniLoo...

...Nikola Pigac..z razreda...

...stareši Šopar....teška kategorija (111kg)...

...stupid Brumec...

...Life SChooL...

...Blog.hr...


nail4prez

Image Hosted by ImageShack.us



GOSO





vanus

Image Hosted by ImageShack.us

Lonch



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





...evo...ovo vam je moj banner i ak očete si ga morete skopirati f box....neznam dal bu vam delal jer meni pak neš ne šljaka...al nea veze....iii...moram se posebno zahvaliti susedu Lonchu koji mi ga je pomogel napraviti, i Anja se pridružila lonchu u izradi....i fala onima koji si ga skopiraju...






LED ZEPPELIN lyrics











Free Website Counters
Free Website Counters



Image Hosted by ImageShack.us


...Pink Floyd...



Image Hosted by ImageShack.us


...AC/DC...



Image Hosted by ImageShack.us


...3 Doors Down...



Image Hosted by ImageShack.us


...Azra...



Image Hosted by ImageShack.us


...The Clash...



Image Hosted by ImageShack.us


...Coldplay...



Image Hosted by ImageShack.us


...Deep Purple...



Image Hosted by ImageShack.us


...Kansas...



Image Hosted by ImageShack.us


...ProdigY...

Image Hosted by ImageShack.us

....Led Zeppelin....


myspace

Stuff for your blog!






3 DOORS DOWN lyrics




Pjesme koje su mi na dnevnome redu saki jebe#i dan:

3 Doors Down - The road i`m on...

Led Zeppelin - Stairway to heaven,
Dazed and confuzed...

Bob Marley - One love,
No women no cry :-(...

Azra - Kurvini sinovi,
Pit i toe Amerika...

Black Sabbath - Paranoid...

AC/DC - TnT...

Coldplay - Talk, Trouble, Clocks, In My Place, Speed Of Sound...

David Bowie - Man Who Sold The World...

Depeche Mode - Enyoj The Silence...

Iron Maiden - The Trooper...

Edo Maajka - Stigo Ćumur (cijeli album)

Bijelo Dugme - Za Esmu, Bitanga I Princeza, Selma, Pristao Sam Bi Ću Sve Što Hoće...

Prodigy - Spitfire, Girls...

Pink Floyd - Wish YOU Were Here,Shine On You Crazy Diamond, Hey You...

Queen - Bohemian Rapsody, Show Must Go ON...

U2 - One...

R.E.M - Losing My Religion...

RHCP - Under The Bridge, Calafornication...

Seal - don`t Cry, Loves Divine...

Sting & Police - Roxanne, Desert Rose, Message In A Bottle...

White Stripes - 7 Naton Army

Deep Purple - Child In Time, Smoke On The Water...

The Knack - My Sharona



MySpace Layouts

MySpace Layouts



..ujeee....ja sam spužva..




Image Hosted by ImageShack.us


Anti Green DAy