petak, 31.03.2006.

.....tHe......čLaNak.....





Ljudi sam kaj bute znali neam volju za novi post....no....mislim neznam kaj pisati pa nečem kaj bute poslušali moje glupe filozofije kak f postu prije....headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang:he
aj uživajte pozdraf by _CRO_^Žikac^=#7=_čk_?......peace to world!!!!....




Image Hosted by ImageShack.us







.

| 00:34 | Komentiraj (34) | Print this! | #

srijeda, 22.03.2006.

.....ono PosT iZ doSadE.....


......evo pošto fakat nemam nikakvu ideju ili bilo koji drugi razlog da napišem novi post, napisal bum ga ta bzvz.....sam kaj neš napišem....headbangheadbangheadbangheadbangheadbang....eo recimo današ je f školi bilo ok, niš me nije pitala i dobil sam 5 z trgovinskoga i to jedini f razredu....mwahahahahha....kak se falim....no i uglavnom se je ok prešlo....posle škole sam išal f hrast i to po nekvom svakidašnjem običaju....ono standard...nerem bez hrasta....tam sam se jako onak, jako lepo najel..(znam da to nie bitno al sam sam spomenul)....naravno posle hrast...TRENING...burninmadbangroflburninmad....i došal sam doma fejst zmučeni i to se al moral sam malo pogledati blogove i dojti na chat....kaj se malo pospominaj z ljudima....ah....f zadnje vreme nisam baš naročito dobro...neznam zakaj...mislim...znam...ali...ono...nie baš za javnost...doro neznam baš o čemu pričati jer fakat sam umoran i fakat ovoga posta pišem bez veze...al ono neš bum još dodal...mislim da bu sutra f školi sraje jer pišem asortiman prodavaonice z trgovinskoga i školsku zadaću z računovostva...ono neznam niti jedno niti drugo..mislim to vam je uobičajeno kod mene...da neznam...nikad se ne vučim...od kad je počela godina nisam imal knjigu niti 5min f rukama, zato i imam pun k...c jedinici f školi, doro ne baš pun k.... al ono dosta....no...i ono opč(ć)e neam volju za učenje, neam se kak stimulirati ( gimnazijska riječ ) toest potaknuti.....znam da zvučim glupo i da bezveze skačem z teme na temu al f zadnje vreme me interesiraju knjige...začudo..neznam kak...al ono sam one na engleskom, jer su te baš zakon a i dopunim si riječnik eng. jezika....toe još jedan plus ( + ) makar bi mogel i malo naše knjige čitati jer mie govor ograničeni na jdeno 500 riječi od koji koristim možda 300 a među tima su ono jebote, odi u k...., pm...tojest prostote...nie baš za pohvalu al takvo je ovo današnje društvo....sad više nisi kul ak ne piješ, pušiš, drogiraš se....ve moraš iati puno love i to se i onda si ono jako kul i si te voliju...a ne Šopar i ja koji se trudimo žicati po školi i f hrastu, ustvari se po sud...thumbuppartysmokingreedy....a joj.....fejst mrzim ljude koji se sereju da iaju puno love...jaj...sam to znaju...i onda dok ih pitaš ak ti posudiju 5 kuna onda su škrti kaj sam vrag....jebote...ja imam 10 kuna pa pusudim sih deset ak trea....no doro idem na nekšnu drugu temu makar izgledam jako glupo kaj tak bezveze pišem...ali...viš kaj dela dosada....no doro..evo recimo mrzim seronje koji bi se sam bili i koji misliju da su najjači na svetu, a zapravo su jaki sam onda dok imaju nekoga pokraj sebe jer sami niš nevupaju...imam nekoliko primjera...al nem niš rekel...jedinu nek vam Pojek bu primjer, njega niš nejebe niti pol posto, on ide sam i na 5 ljudi...boli ga kita....al toe Pojek....ja ustvari opće neznam smisao bitke, fighta....mislim zakaj to postoji jebote...kaj da se ljudi jednostavno nebreju dogovoriti oko sega...ljudi fakat nemju pamet...sam bi se bili strelali itd.,itd., i kak nebu ratova jebote....saki sakoga vređa...ono...z jednim društvom vređaš jednoga a z drugim drugoga, ja to niš ne kužim...ak ti fakat neš smeta kod drugoga pa onda mu to f oči reći...jebote...onda bu se čovek promenil, a ne ak ga tračaš okolo to mu niš ne značilo...ono....TEMA: ljubav.....eh o tome bi se moglo i sto godina...al...ono....toe fakat jedna jako lepa i dora reč...bar za mene...mislim...trenutno baš ne stojim najbolje z tim i zato sam fejst f kurcu...al....nebrem si nikak pomoči....doro je kaj svaki ima svoj stav prema ljubavi...kod nekih je taj stav čist bzvz...a kod nekih ono zakonnn...ono lepo je dok čuješ nekaj lepoga kaj se čoveku događa....i zadnja tema danas: ......SMRT......iskreno ja je se fejst bojim...ustvari i ne baš tak fejst bojim se je u smislu tom kaj bu mi čudno kaj nisam na ovome svet i kaj mi drugi ljudi, moja obitelj, prijatelji hodaju na grob i paliju mi svijeće ono...scaryeekono to me jedino jebe...ono jebe me zakaj više nem tu ustvari di bum ja posle...dal bum ja videl kaj se događa f svetu...dal bum opće ikad posle toga videl svet...dal bummogel razmišljati negde drugde, dal bum mogel razgovarati z ljudima, ustvari neznam opće kaj ja mislim o tome semu....taj svijet smrti me uopće ne privlači....dok čujem smrt osjećam samo strah.....ono....daj Bože da se rodim f nekvom drugom tijelu i kaj bum opet živ...ono nadamo se najlijepšemu.....OK mislim da sam danas napisal fakat puno bedastih, glupih ali i dorih stvari....nem više gnjavil....aj pozdraf ljudi!!!! ....i dajte mi pusu....kiss





Image Hosted by ImageShack.us


...LiFe Is DazeIng and ConfuZeINg....


DaZeD anD ConFuzED by Led Zeppelin



Been dazed and confused for so long it’s not true,
Wanted a woman, never bargained for you.
Lots of people talk and few of them know,
Soul of a woman was created below. yeah!
You hurt and abused tellin’ all of your lies,
Run around sweet baby, lord how they hypnotize.
Sweet little baby, I don’t know where you’ve been,
Gonna love you baby, here I come again.
Every day I work so hard
Bringin’ home my hard earned pay
Try to love you baby, but you push me away.
Don’t know where you’re goin’
Only know just where you’ve been,
Sweet little baby, I want you again.
Been dazed and confused for so long, it’s not true,
Wanted a woman, never bargained for you.
Take it easy baby, let them say what they will.
Will your tongue wag so much when I send you the bill?



.

| 00:11 | Komentiraj (71) | Print this! | #

nedjelja, 19.03.2006.

.....ujeeeeeA fUckIng gooD daY...

Pozdraf....jučer je bila jedno od boljih subota...bar mislim...prvo smo dobili Mursko Središće 6 razlike..mwahaha...i ve smo predzadnji...kak utješno:-)...i onda posle narvno...NA ZAPISNIK...jbg navek smo Šopar, Nevčo i ja na tom zapisniku jer ono...kao..mi smo jedini položili...i to nam je naravno oduzelo jedno vuru, vuru i pol...al jbg....no doro...posle smo išli do Hrasta na pijaču i onda smo laganim hodom...( to vam je gimnazijski izraz )mwahahah...išli do grada po pijaču...a posle...zna se....i ono mi pijemo na tim jebenim pločama i dojdeju 2 čopleka...1 ženska i 1 muški ( murjaki, začudo fejst su bili dori i ljubazni, to me iznenadilo...svaka čast... ) i malo su se znama pospominali i to se rekli kaj pospremimo i lagano su se pobrali...nakon kaj smo spili, pol ljudi su dišli f IN a pol naravno f Hrast...obvuiesliy...i f Hrastu smo malo sedeli dok smo se si skupili, malo si spili...itd. I tak za jedno pol vure je počel jen fejst jebeni koncert....old school rep il hip-hop grupa " OTPISANI " koju su fakat napravili doar koncert....inače f grupi ih je 11 a nas kaj smo bili na njihovom koncertu je bilo 10 al je fešta bila do jaja...dečki fakat znaju napraviti zabavu...u rapu se okušal i moj naj frend Šopar... koji je f svojoj liriki našal nevjerojatne 2 složene riječi...a to su: yo i Čakovec...i šečer na kraju...ljudi su nas pozvali kaj si malo z njima zaplešemo i to onaj hip hop - rap stile dance...kkk.baš je bilo ludo...ljudi fala vam na tak ludom koncertu...inače to mie jen od najjačih koncerti na kojima sam bil....aj pozdrav...i dajte mi pusu....kkk....dobra, dobra....

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


..ajd da neš dodam....sutra mie stvarno sjebani dan f školi....pišemo povijest...jebote koji mie profesor pedofilčina...joj, nerem ga videti, celo vreme mu kura# visi van z gaća...joj...fuj jebemu...(ženske uživaju) mwahaha..., pita me z hrvatskoga dramu i lektiru,koju naravno nisam niti pročital nit napravil a kamoli da sam se navčil dramu...sutra bi lagano mogle pasti 2 il 3 šuske kaj nie baš za zajebanciju....i ve razmišljam dal da frentam il ne...al mislim da bum neš zmislil...inače frentam saki dan bar po 2 sata....nejte misliti da sam nekšna propalica...NISAM...sam mi se neda biti f školi jer mie dosadno...a...je...moram pofaliti svoju the best profesoricu Dijanu Fric...profesorice zakooooon ste fakat....



Image Hosted by ImageShack.us


Myspace

Myspace






.

| 13:59 | Komentiraj (50) | Print this! | #

petak, 17.03.2006.

...moJ jAdannnn BloG...:-(

aj ljudi....fakat mie doadno pisati blog....razlog: 1. niko opće ne hoda na moj blog, 2. si mi veliju dae moj blog jadan, 3. imam 20 komentara...ak imam ( Ivona mie ve nekaj malo više zkomentirala; fala Ivona ),a niko drugi ne jebe moj blog niti pol posto....i to me fejst jebe....dajte ljudi malo posjećujte moj blog...please....i po mogučnosti mi nekaj lepoga i dugoga komentirajte jer bum inače ostal bez volje....aj.....pozdraf...!!!

Image Hosted by ImageShack.us


usput...fejst sam f kurcu...tak da bi mi vi dobri ljudi fakat mogli uljepšati dan z svojim lepim komentarima....po mogućnosti lepim...fala....


Image Hosted by ImageShack.us

...GooD Way To ThE LonG liFe...


.

| 22:51 | Komentiraj (27) | Print this! | #

ponedjeljak, 13.03.2006.

...LovE KiLLs...

" Vrijeme je Presporo za onje koji čekaju,
Prebrzo za one koji strahuju,
Predugo za one koji tuguju
Prekratko za one koji se raduju;
Ali za one koji se vole
Vrijeme je vječnost "

HENRY VAN DYKE (1852 - 1933)


" Ljubav koju dajemo jedina je ljubav koja nam ostaje "

Elbert Hubbard (1856 - 1915)
iz " Bilježnice "


Ti si još tu,
Na usnama što gore…
Ti si još tu,
Gdje je srce moje,
Ti si još tu,
Tečeš mi kroz vene…
Ti si još tu,
Al nisi pored mene…


For YOU!!!!! 29.3. Inače volim te fakat najviše na svetu,onak fejst jakoooo....nerem ti opće opisati kak je to jaka ljubav....al jbg...sjebal sam i znam da ti mene više ne voliš...ali...ono ti si jedino kaj sam imal, jedino kaj sam volel jedino kaj sam ikad htel i ve sam to zgubil....sam kaj buš znala jako mie žal zbog sega...:-(((((((((((( Ti si osoba koju bum uvijek jako volel...makar mi si govoriju daj pozabi ima nekoga i se to...ja jednostavno nerem, teško mie...jakoo...zato jer mi značiš stvarno se....Love YOU forever!!!




...LifE is PAin, buT You ARE my Life...






.

| 22:13 | Komentiraj (28) | Print this! | #

subota, 11.03.2006.

Opće mi je več neda pisati toga jebenoga bloga...več mi se niš nada....nam volju, sanagu...mwahahah...no doro neda mi se.....Šopar smrdiš!!!

| 14:32 | Komentiraj (13) | Print this! | #

četvrtak, 09.03.2006.

...NeW poSt...







Evo i ja sam napisal post nakon 2 i pol tjedna...fakat neam inspiraciju...al bum probal...evo f utorak sam bil na fejt koncertu od mojih frendi...stvarno su odlično svirali za dečke od 14 - 16 godina...za svaku pohvalu....evo da ih spomenem...dodo, bađo, matijac, marčo ( dužan sam mu 2 pijače ), pero, penić, mali anarhist,kovač....ono bilo mi je super...nakraju su svirali nekšni dečki z Rijeke...jeate..pjesma traje 30 sekundi i to najduža....al OK je bilo....neznam već kaj napisati osim kaj više neam para za ništ..u kur#c...to me bedejra dok neam pare...ah...već sam sam sebi dosadan...aj...pozdraf ljudovi!!!

| 23:03 | Komentiraj (4) | Print this! | #

srijeda, 08.03.2006.

....OOOOuuuuujeeee......

saint patrick's day

saint patrick's day

| 23:41 | Komentiraj (3) | Print this! | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Copyright © ...Wish You Were Here... - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
....Tak jer mie doma dosadno...
mwahahahahah..





KANSAS lyrics



Image Hosted by ImageShack.us

...good dreams....




...LiČNiii OPiss...

Ime: Hrvoje

Prezime: Krištofić

Rođen: 3.1.1991.
( inače starci su me na tomboli dobili..pa ono nije siguran datum..tak da...)

Živim u... Čakovcu

Ulica: Tina Ujevića 9

Škola: ETŠ

Razred: 1. K.

Mob: nemam ga, jebiga.....sirotinja....kkk...

Naj bend: Led Zeppelin

Naj pjesma: Stairway to Heaven i Wish you were here ( Pink Floyd )

Naj frend: Šopar ( ..spec.. )- broj moba: 098/1377593, Kova...

Naj datum: 29.3.

Naj frendice: pa mislim da Anita..ona mi se čini najbolje f redu...i ova Posavcova Iva,Tajana..i Lana i MAteja...takodjer
aj To jE To....ustvari....još ih je mnogo...mwahahah....

...MOJ icq BROJ JE 248-126-508...



Myspace layouts

Myspace layouts



....baš duhovito...mwahahha...



...rofl..LiNKoVi..rofl...




...KK "Vajda" Čakovec...

...u izradi...





...SpeC...my BeSt FrIenD...

...Matijac...

...Ivona...dobra pucka...

...Lucija....poznata kao lulu_1...

...Šardi...

...Ekonomska i Trgovačka škola Čakovec...

...3m...

...Vania..

...Mystical man...

...AnChY =)...

...unnamed - Weggy...

...psycho... - GoC

...Lessar...

...MaTeJa AnD LaNa...

...BaSHek...

...Ivana....-kćerka od moje profesorice z zemljopisa....al bivše ( toe zakon profesorica )

...hearT_BreakeR...

...BaKteRije....Čk punk bend...

...Marčo - bubnjar, gitarist, saksofonist...

:::...DoDo...:::...The istina z greškom...:::

...The PerO...istina z greškom...

...:GosO:...

...HAMbI...the fat gad....

...Otpisani...jedan od boljih hip - hop bendova koe sam ikad čul...iz Dubrovnika...

...Pigac...

...Danč - čovek koji z menom trenira košarku...teški tricaš...

...Katjana...

...SinDi...

...HabuŠ #8...

...pLavetniLoo...

...Nikola Pigac..z razreda...

...stareši Šopar....teška kategorija (111kg)...

...stupid Brumec...

...Life SChooL...

...Blog.hr...


nail4prez

Image Hosted by ImageShack.us



GOSO





vanus

Image Hosted by ImageShack.us

Lonch



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





...evo...ovo vam je moj banner i ak očete si ga morete skopirati f box....neznam dal bu vam delal jer meni pak neš ne šljaka...al nea veze....iii...moram se posebno zahvaliti susedu Lonchu koji mi ga je pomogel napraviti, i Anja se pridružila lonchu u izradi....i fala onima koji si ga skopiraju...






LED ZEPPELIN lyrics











Free Website Counters
Free Website Counters



Image Hosted by ImageShack.us


...Pink Floyd...



Image Hosted by ImageShack.us


...AC/DC...



Image Hosted by ImageShack.us


...3 Doors Down...



Image Hosted by ImageShack.us


...Azra...



Image Hosted by ImageShack.us


...The Clash...



Image Hosted by ImageShack.us


...Coldplay...



Image Hosted by ImageShack.us


...Deep Purple...



Image Hosted by ImageShack.us


...Kansas...



Image Hosted by ImageShack.us


...ProdigY...

Image Hosted by ImageShack.us

....Led Zeppelin....


myspace

Stuff for your blog!






3 DOORS DOWN lyrics




Pjesme koje su mi na dnevnome redu saki jebe#i dan:

3 Doors Down - The road i`m on...

Led Zeppelin - Stairway to heaven,
Dazed and confuzed...

Bob Marley - One love,
No women no cry :-(...

Azra - Kurvini sinovi,
Pit i toe Amerika...

Black Sabbath - Paranoid...

AC/DC - TnT...

Coldplay - Talk, Trouble, Clocks, In My Place, Speed Of Sound...

David Bowie - Man Who Sold The World...

Depeche Mode - Enyoj The Silence...

Iron Maiden - The Trooper...

Edo Maajka - Stigo Ćumur (cijeli album)

Bijelo Dugme - Za Esmu, Bitanga I Princeza, Selma, Pristao Sam Bi Ću Sve Što Hoće...

Prodigy - Spitfire, Girls...

Pink Floyd - Wish YOU Were Here,Shine On You Crazy Diamond, Hey You...

Queen - Bohemian Rapsody, Show Must Go ON...

U2 - One...

R.E.M - Losing My Religion...

RHCP - Under The Bridge, Calafornication...

Seal - don`t Cry, Loves Divine...

Sting & Police - Roxanne, Desert Rose, Message In A Bottle...

White Stripes - 7 Naton Army

Deep Purple - Child In Time, Smoke On The Water...

The Knack - My Sharona



MySpace Layouts

MySpace Layouts



..ujeee....ja sam spužva..




Image Hosted by ImageShack.us


Anti Green DAy