Žigolo d.d.

23.10.2006., ponedjeljak

... naslov ...

Bilo bi vrijeme za novi post, je tak???

Ah… ovaj vikend je bil brutalan za mene i za moja jetra al nije bed! Trea cugati… U zadnje vrijeme mi je nekak oke… ijaj…hehe…

Subota je bila prejebena!! Bil sam u TNT-u (najbolji j…. kafić kojeg obožavam!! :D) i bilo je grejt!! Vel'ki pan, klipići, bambus s rumom, plesačica (zwer je bila, mmmmmm) i naravno poslije svega BUREK S MESOM!!! Ma volim burek,,, zaljubljen sam f njega….
Je je, i majicu sam dobil!! Ne bi bilo fer da nisam dobil nakon svega kaj smo zdrmali tam… hehe!!

Nedjelja… pa relativno oke! Ujutro babica dojde f sobu i veli: «Sinek, stani se!! Moraš f crkvu Bogeka molit!!» je rajt… Al' nekaj mi je puhnulo pa sam išel propovijed slušat! Jea… bilo je brutalno… nekaj u vezi apostolske plodnosti!! Isusek, Isusek… Bil sam nutra 17 minut i onda lijepo, lagano na kavicu i amaro… mmmmmmmmm! Poslije na košarku kaj alkohol ispari iz mene i onda navečer opet drmaj po gemištima… i tak…

kaj se tiče škole, čista brutala! Moj kolega koji sa mnom piše blog (Božo) i ja rasturamo! Ma sve imamo u malom prstu!! bwahahaaaha… o ocjenama ne bi govoril jer su prelijepe! Nebumo se sad hvalili tu, ne?

Oke… idem sad na kavicu i poslije bum možda nekaj učil, al nea potrebe jer sve znam… dosadno mi je ponavljati!!!

p.s. Danas me Božo podsjetil na jednu fascinantnu riječ, a to je tandarača!!! Ovak, ko zna kaj je to kupim mu 20 dag bečke i majonezu!!! Hehe

ajd' pozdraf!! party smokin thumbup

Pepsi iliti apostol_jimmy!!!


I got to tell you somethig…
every since I was a little boy, I had one thing on my mind… WOMEN
!!
I love everything about them… the way they look, the way they smell, the way they feel…


yes thumbup

- 19:52 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

lagani opis

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



Ulogiraj se na svoj blog!!!



Image hosting by TinyPic



malo pomoći za manje pametne


Image Hosted by ImageShack.us

lyrics:


W.A.S.P. - Cries In The Night

Oooh, I'm sitting down thinking about losing my mind
Cause I keep telling myself I'm only one of a kind
My life is broke because my dreams were shattered
For so very long nothing else mattered

I'm hearing Cries in the Night
I can't wait another day
No, no, no, tell me no lies
I'm standing cold in the light
I lose the dream and I go crazy
I'm hearing Cries in the Night

Yeah, they pull at my hair, and call out my name
They think I'm cool and got worries with fame
But I'm living to lose and dying to win
With those people around here my patience wears thin

I'm hearing Cries in the Night I can't wait another day
No, no, no, tell me no lies
I'm standing cold in the light I lose the dream and I go crazy
I'm hearing Cries in the Night

Yeah, I'm trying to get away, get away from it all
I stand and scream, I'm not gonna crawl
The dream never dies
That's why I sing the song
Like my maddening world, it turns on and on
I'm hearing Cries in the Night
I can't wait another day
No, no, no, tell me no lies
I'm standing cold in the light
I lose the dream and I go crazy
I'm hearing Cries in the Night





W.A.S.P. - Don't Cry (Just Suck)

Tell me are you nasty
Then I got what you need
I'll show ya something dirty
Cause I'm perverse you see
Don't cry for mercy no, no
Cause I don't wanna know
No, not for nothing
I'll never let ya go

I'm gonna make you nasty
You'll be my little whore
Come on and do me until I'm red
Like a dick on a dog
Don't stop for nothing no, no
Cause I don't wanna know
No, not for nothing
I gotta let it go

Don't cry, just suck
And don't get no cramps in your tongue
Oh come on and do nasty, yeah!

Don't cry, it ain't much
No you're never too young
Oh do your nasty
All over me

I know, I know
Where you wanna be
Oh yeah
It's down on, down on
Down on your knees

I know, I know
You're no baby
Oh yeah
It's what you need




Let 3 - Dijete u vremenu

Gledam u tužnu jesenju noć
s pokisle grane lišće odpada
u daljini čujem muziku neku
i pitam sebe, gdje li si sada

Ja svakog dana proklinjem sebe
zašto te drugom prepustih lako
pjevao sam pjesme, nado se boljem
i bezbroj puta uz gitaru plako

Nisi me voljela u ono vrijeme
a ja sam želio samo jedno...
sad kada nismo ni mladi ko nekada
dođi da ostarimo zajedno...

Da li još pamtiš ljubavi moja
kako smo ruže zajedno brali
gdje li si sada mladosti moja
zašto su tebe od mene ukrali

... Achtung, achtung
Ein animalischen sex
mit die zwei Penzioneren
Sport und elegantisch
Oder extravagantisch
Atentione, atentione
Für die grosse Erection
Liebe Penis, liebe zwei
Liebe sex abnormal

Nisi me voljela u ono vrijeme
a ja sam želio samo jedno...
Nisi me voljela u ono vrijeme
a ja sam želio samo jedno...
sad kada nismo ni mladi ko nekada
dođi da ostarimo zajedno...