Žigolo d.d.

04.10.2006., srijeda

...iznenađenje...

Hehehehe,,, ovo je brutalno…. molim osobe ispod 15,7 godina da ne čitaju!!!

Ovak,,, dokurim ja danas iz škole, hitim torbu u kut i idem do frižidera al unutra sve prazno! Samo iscijeđeni limun i sladoled pljesnivi (pljesnivi? tak je bar zgledalo)!! Pogleam i u posude, kad ono sve prazno!! Ipak, u jednoj je bilo nekaj… al čaj!! uf… spodivljal sam skoro! Tražim staru, al nje nea kod kuće, dela cijeli dan…. O ne… neam ništ love kaj bi si kupil nekaj za papati… fak… i tak ja šizim malo i kad sam mislil da bum hmrl od gladi čujem mili glasić iz babičine sobe koji mi kaže: «Sinek moj, dojdi malo k meni… imam nekaj za tebe!!» idem ja tam i kad ono na stolu vidiš špek, šunka i naravno luk s črnim uljem… Kriste Kralju!!! primem se ja posla i papam, spraznim to kaj je bilo al onda je bilo gadno… nakon toga svega bi čovek nekaj spil… al kaj? čaj? ne, ne… i dokuri opet moja babica i nosi u rukama vlažnoga panija (al ne bilo kakav-MAXI)…. Ijaaaaaaj… veli ona meni: «Sinek dragi, uzmi dvije čaše bumo to rastočili», rekoh bako… nema problema!!!! i drmnemo mi to za 10 minut, i onda zato kaj je bila tak dobra skuham kavicu i lijepo uz zanimljiv razgovor (skoro sam zaspal) popijemo mi to… i onda se malo odmorimo i tak… bilo je fejst dobro…

I kaj je pouka tog posta???
Da nije bilo moje babice doma ja sad ne bi napisal taj post!!!
Hvala bako…



njam, njam....




mmmmmmmmmmm, kaj bi ti delal...




prekrasan si...


ajd' slinite sad nad tim slikama!!!
- 15:59 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

lagani opis

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



Ulogiraj se na svoj blog!!!



Image hosting by TinyPic



malo pomoći za manje pametne


Image Hosted by ImageShack.us

lyrics:


W.A.S.P. - Cries In The Night

Oooh, I'm sitting down thinking about losing my mind
Cause I keep telling myself I'm only one of a kind
My life is broke because my dreams were shattered
For so very long nothing else mattered

I'm hearing Cries in the Night
I can't wait another day
No, no, no, tell me no lies
I'm standing cold in the light
I lose the dream and I go crazy
I'm hearing Cries in the Night

Yeah, they pull at my hair, and call out my name
They think I'm cool and got worries with fame
But I'm living to lose and dying to win
With those people around here my patience wears thin

I'm hearing Cries in the Night I can't wait another day
No, no, no, tell me no lies
I'm standing cold in the light I lose the dream and I go crazy
I'm hearing Cries in the Night

Yeah, I'm trying to get away, get away from it all
I stand and scream, I'm not gonna crawl
The dream never dies
That's why I sing the song
Like my maddening world, it turns on and on
I'm hearing Cries in the Night
I can't wait another day
No, no, no, tell me no lies
I'm standing cold in the light
I lose the dream and I go crazy
I'm hearing Cries in the Night





W.A.S.P. - Don't Cry (Just Suck)

Tell me are you nasty
Then I got what you need
I'll show ya something dirty
Cause I'm perverse you see
Don't cry for mercy no, no
Cause I don't wanna know
No, not for nothing
I'll never let ya go

I'm gonna make you nasty
You'll be my little whore
Come on and do me until I'm red
Like a dick on a dog
Don't stop for nothing no, no
Cause I don't wanna know
No, not for nothing
I gotta let it go

Don't cry, just suck
And don't get no cramps in your tongue
Oh come on and do nasty, yeah!

Don't cry, it ain't much
No you're never too young
Oh do your nasty
All over me

I know, I know
Where you wanna be
Oh yeah
It's down on, down on
Down on your knees

I know, I know
You're no baby
Oh yeah
It's what you need




Let 3 - Dijete u vremenu

Gledam u tužnu jesenju noć
s pokisle grane lišće odpada
u daljini čujem muziku neku
i pitam sebe, gdje li si sada

Ja svakog dana proklinjem sebe
zašto te drugom prepustih lako
pjevao sam pjesme, nado se boljem
i bezbroj puta uz gitaru plako

Nisi me voljela u ono vrijeme
a ja sam želio samo jedno...
sad kada nismo ni mladi ko nekada
dođi da ostarimo zajedno...

Da li još pamtiš ljubavi moja
kako smo ruže zajedno brali
gdje li si sada mladosti moja
zašto su tebe od mene ukrali

... Achtung, achtung
Ein animalischen sex
mit die zwei Penzioneren
Sport und elegantisch
Oder extravagantisch
Atentione, atentione
Für die grosse Erection
Liebe Penis, liebe zwei
Liebe sex abnormal

Nisi me voljela u ono vrijeme
a ja sam želio samo jedno...
Nisi me voljela u ono vrijeme
a ja sam želio samo jedno...
sad kada nismo ni mladi ko nekada
dođi da ostarimo zajedno...