Ziggy Stardust Mistery Tour

04.06.2004., petak


Zašto ovaj blog?!
E, ljudi moji, moro sam i ja malo nać neki vid izražavanja, a budući da pratim svjetske tekovine kapitalizma (he, he) ETO DA SE MALO ZABAVIM S BLOGOM...
Negdje sam pročitao da na ovim blogovima treba ostat iskren i dosljedan, a kako sam ja takav svaki dan meni to nebi trebao biti problem. Budući je moj blog jedan od milijuna tako nemam straha da bi poneka životna istina o meni ili neki moj stav mogao biti javno iznesen i kompromitiran (počeo sam filozofirat...). Neka ovaj blog bude neka vrsta moje knjige žalbi i dojmova o svjetu oko mene...naravno ako ikad netko i dođe do ovog bloga pa čak možda i pročita koji post (pa mu se svidi ili ne svidi) slobodno komentirajte...

Ljudi, voli vas Ziggy

Keep on rockin'
- 19:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>