Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Dont Click Here


ja sam....
enia... ilitiga enchy..... živim u rijeci... idem u PRHG, 2 razred... tvrdoglava sam ofčica i uvijek sve mora bit po mome...smijeh
Volim......
-ŽUJU...=)
-rijeku...
-urbana.....cerek
-točku....
-dobre provode party
-piti...=)
-cigare...smokin
-frendove..kiss
-momke....afkors...nut
-sunce
-ljeto cool
-kornjače...
-ofce... nut
-mnogo pričati...blabla
-i tako dalje, i tako bliže....

Neki blogiči koje često posjetim(a mogu ih se sjetit trenutno)
Vajolet
Dunda
Potrovič
Toša moj
Mići igorič
Molly
Sičo
Ivana i Babič
Barič
Funny Fish
Stela
Pinkeye
Zlatica

brojim vas od 4.6.2006. 17:15
Free Hit Counters
Free Hit Counters








ovako sam i ja seksi kad sam na snjegu.. ;) aha, oje.. =)))






THE SIMPLE TRUTH....


kako sam po prirodi malo zbunjena(malo...) ovo je najbolji opis mene...=)


=) =) =) =)


KURCEM U ČELO!!!!!!!!!!!=)
























DURA LEX, SED LEX!!!

17.05.2006., srijeda

piti ili ne piti...?!? hmm, pitanje je sad..

evoooo meeeneee... bla, bla, sve ko uvijek, ne dešava se niš inčresting, škola ubija,i tako dalje i tako bliže...zijev
enivej, ovaj vikend stvarno ja se držala onoga da ne pijem (dobro ne baš skroz se držala, al sam samo malo cugnula.. nut), i mogu reč da mi to nije bila jedna od pametnijh odluka.. noustvari je bila jako, jako glupa.. nikad mi tako očajno nije bilo vani, ma prestrašno..no al dobro, da ne ispadnem baš neki kroner, nije bilo zbog cuge samo, valjda je bilo zbog umora - jer samo mi čemeri u prhg imamo školu u subotu.. da, da, u subotu smo imali školu.. lud no dobro, bit je u tome da odustajem od onog 'ne piti kad idem van'...namcor party i joj, uuu, sutra pišem latinski, treča zadačnica, prestrašno...headbang no puknucu uaaaaa..........burninmad
i, imam neke lijepe sljikič od jučer, jer nismo zadnja četiri sta imali nut, pa smo se zaletili nas par do pečina, i kad smo vidjeli dučančič smo apsolutamente morali si kupit vina...party i lijepo bilo, zajebavali se, igrali pičkin dim i morali izvršavat neke mutave zapovijedi i tako, i winkec glupi se okupo, ja ful htjela al nisam imo za presvuč se...no al ču ič ovih dana da se bacim...smijeh jee.. wuhu...to me čini sretnom..cool



eto, toliko od mene za danas...
budite mi pozdrafljeni svi.. wave

- 22:23 - Prdni..... (12) - ...tinta mi se proli..... - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
pizdarije..... eek


hehe... ;D


~KORNJAČA~
mogu biti gadno strpljiv
čekati do zauvijek
ako to te čini sretnom
hodam poput kornjače.

namamljeni smo na svjetlo
tko glumi sunce ispred nas
kao da smo jedno tijelo
još ti čujem srca bat.

sanjam da me skupljaš srećo,
svaki dio slomljenog,
spustiš me na svoje grudi
gdje te ljubim slobodno...

jer oduvijek te tražim,
tebe, ti što me učiš plakati
zato brani se kad uđem
želim te zaslužiti.

možeš li me vidjeti
u licu onog s kojim živiš,
možeš li me pronaći
u sebi, u sebi

gdje se dajem sav,
gdje me imaš svog
gdje se krije san,
san u oku kornjače...

gdje je to gdje smo mi
kad sve su priče suvišne
prodat ću za dodir tebe
sjećanje u bescijenje





Ja sam ful dugo vremena bila uvjerena da je ovo nekav sir, sve dok nisam skužila da se zove SPONGE Bob.... =)

myspace

Stuff for your blog!


hehe, ful mi je lud i simpatichan!!! :D

Evo par sličica:


ja & sarah.... ovdje smo obje malo u elementu...=)


moja draga mala Buce i ja i moja kornjača smo vam ovako proslavile Božić 2005...=)


A kad je pao snijeg smo isto našle načina da se zabavimo... KURCEM U ČELO!!! =))


Enio se glupira...=)


20.10. sarah i ja na urbanovom koncertu smo NARAVNO upale u backstage i slikale se s njim... Na to smo ponosne....=) pa evo: