ne glumi nesto sto nisi nego budi to sto jesi

02.08.2006., srijeda

evo ljudi i ono koji misle da su ljudi.....

evo za pocetak ovaj blog je nastao iz cak 3 razloga:
1.jer svi imaju blog
2.dosadno mi je samo surfat po netu
i treci i najbitniji razlog
3.i ja zelim imat blog....
evo to je za pocetak to......nadam se da vam necu dosadit i da cete mi citat i komentirat blog.....pozdrv
- 20:32 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

evo za sve ljude i one koje se tako osjecaju....
broji sve vase posjete na blog
broji sve vase posjete na blog

Linkovi

tko sam ja i ste zelim,sto volim a sto ne itd.

ja sam decko od krvi i mesa..
imam 15 godina,smede bujne kose i smedih ociju....

VOLIM:
pit
djevojke
vino
pivo
metal


NE VOLIM:
skolu
umisljenost
dvolicnost


sta slusam a sta ne:
slusam:
metal
rock

ne slusam:
cajke....

evo par slika:

zanimljivo...

evo jedna frend iz bivse skoli...lol....shala...

a lazu na sve strane..

eo pjesme armada

JEDNA ĆE TORCIDA
PLAKATI OVU NOĆ,JEBI SE JEBI SPLITE,
RIJEKA JE ŠAMPION!!


NA ZAPADU NAŠU SMO MLADOST, UZ
RIJEKU PROŽIVJELI MI,
TI SI NAM NAJVEĆA RADOST,TISUĆE
GRLA NEK ZAORI...


I ALKOHOL JE,UVIJEK UZ NAS,IDEMO SVI U
JEDAN GLAS, I RUKE GORE,PJEVAJMO SVI,T
ISUĆE GRLA NEK ZAORI...ALE,ALE,ALE,ALE,
ALE,ALE....JEBEM TI ŽIVOT BEZ RAKIJE!!!


KLOŠARI

A društvo najdraže,sad mi je najteže,
što moram poći,i ko zna kad,bit ću s vama kao nekad.
Nekad smo bili mi najbolji frendovi
u gradu Rijeci pokraj Rječine,mladost se rastaje!

Živim u Rijeci,u gradu klošara,
spavam u parku,spavam gdje stignem
spavam sa klošarima!

U školi mi kažu:šta će ti klošari?
ti si školarac,
klošara mamac,
šta će ti klošari!

A naše djevojke,sve same klošarke
sjede u baru,puše cigaru
dok zora ne svane!

Život nam je fajtanje,kurve i kartanje
droga i cuga
i to je sve
nama je najbolje,
nama je najbolje!!

PURGERU...
TOVARE...
NAPOLJE!!!!


MRZIM DINAMO,
MRZIM HAJDUKA,
MRZIM PURGERA,
MRZIM TOVARA,
RJEČKA ARMADA!

A NA RIJEČINI
GRAD JE NAJLJEPŠI
NJEGA ČUVA TA
VOJSKA NAJJAČA
RJEČKA ARMADA!!

A U ZAGREBU
ŽIVI GAMAD TA,
ŽIVI GAMAD TA-
GAMAD PURGERSKA ,
SRAMOTA HRVATSKA!!


NE MOŽEŠ,NE MOŽEŠ
PENDREKOM PO LEĐIMA
KOL´KO MOGU JA
POPIT BAMBUSA,
NABUJALA RJEČINA!!