uzalud tražim pogodan citat...

nedjelja, 19.02.2006.

meni je bilo feeejst! a vama?

surprise

dok se vjutro zbudis i najdes potrte naocale, jedino more biti da ti je noc prije bilo jako dobro, ili si se zbil. eto, ja nisam odmjeraval sake s nikim jucer... prvi put nakon dugo dugo sam se skršil do jaja!
evo, ovako je bilo...
dogovoreni smo bili svi skupa u pol devet kod vure (tam di je prije bila vura). vec fakat dugo nismo bili svi skupa vani, dobro, svi osim maxa, al je on poslje dosel... nasli se tam, zagalj,gech,bres, pleh,zole,shkrobar, emil i ja. prvo otisli do naja po pijacu. zole, zag i ja se zmetali za vodku i sprajta. sreli hrleca pred ducanom.emil pil sokove. dan prije malo pretjeral. otisli do parka. pili. zajebavali se. i onda je dosel neki cigan/kloshar, nemam pojma, sakuplja ambalazhe. a brikalo mu se do jaja.... prical je kak je shvercal 8 tona koke. i onda je doslo jos mnogo ljudi. je, i jedini smo pavel i ja imali kape, svi ostali brijali na proljece. i onda mi je zag na putu prema gradu popalil kapu i nisam znal di je. i onda su mi pale naocale, jer sam bil agresivan, i malo sam napadal ljude. i potral sam ih, 2 put. prvi put sam ih popravil al je drugi put puklo staklo. i onda sam srel sebu, i krnjaka i dasija, i blazha, i jos ljudi. i onda smo isli do ruze romantik. iako vec vidno alkoholiziran, tamo sam nastavio s ispijanjem, ovaj put bambusa. i placal malo pijace, pa dobival pijace. pa srel mnogo kolega iz osnovne. i veselio se s njima. i meshalo mi se fejst. i zajebaval sam ljude. pa smo se naslikavali s mojim crapy mobitelom. i tak. onda smo isli do arkusa. mislim da sam tam cak i plesal. to ne dobro. ne dobro. mislim, cak se svega sjecam, makar se nebi htel. al dobro mi je bilo. a nadobudni zole je htel iti hachit. i gleda on, gleda, trazi zhrtvu, i zagleda si saru. tj. saru/lanu (saru sleš lanu) kak je on rekel. nije se mogel zmisliti imena valjda ili pa je bil pijan (definitivno). ja sam crkaval od smeha. i marta me nagovarala da i njezinu sliku denem na blog. no, nek ti bu! bude... i malo sam na jedno vreme skoknul s shkrobarom do ina. tam sam srel sebija i jos ljudi, i seba je platil đusvotku. fala, bog ti plati. i onda natrag do arkusa pa poslje toga do galerije, tj. hot staf. i tam je bilo smesno. nekakva zhenska je tam plesala po shtangi. a danko i gechek joj fuckali i dobacivali da skine majcu. al nije htela. a ruzhnaaaa, jebiga. i srel tam profesoricu, onu mladu iz njemackog. i pozdravila me tak lepo kak da smo na maturalcu skupa pili amstele u tekila baru. pa se uputili doma. stara malo sere zakaj sam oko pet dosel doma. mama, pa to je jos rano.!. danas mi cak nije lose, s obzirom na meshanje. meni je bilo lepo. a vama?

marta gej okej
mrmlj
- 13:04 - Mrmljaj (10) - Print - drek

<< Arhiva >>