uzalud tražim pogodan citat...

srijeda, 15.02.2006.

pijan si?

medved!

danas sam bil ispricani na nastavi... ali sam ipak moral pisati matematiku... i rekla profesorica da nam nebude upisala ako ne zelimo... a nebudemo hteli jer niko od nas par nije dobro napisal. ja nisam niti jedan zadatak rjesil. a laki je bil ispit, steta. i tak, dok smo se uvjerili da smo fakat upisani, odlucilio nekoliko nas to proslaviti... i tak smo otisli BLagus, Drach i ja do konzuma. pa smo si tam kupili nekakve vodkice i pili malo. i lepo nam je bilo. i svi nam govorili da mirisemo po vodki od sumskog voca, a mi njih uvjeravali da je to od orbit bombona sumsko voche :) i onda je druker blagus dracovoj 'prijateljici' drukal da je on pijan, a drac je bil uvjeren da ga je skuzila sama, pa mu je malo prpa bilo da ga na taj nacin ne skuze i profesori. i onak, meni prica kak ga ona pitala dal je pijan... mi smo mu se samo smijali. ah, bilo je veselo...

edit starci me pakiraju u rijeku na pravo, vidjechemo.... uvijet, izmedju ostalog, da se mogu najesti preko vikenda poslje 12 sati (tj 00:00) ... poludel bum u ovom cakovcu, kad nema pizzerie ili bilo kakvog lokala u kojem posluzuju hranu ljudima koji su malo popili ili kaj vec... osim, naravno dinoja, od kojeg neki ljudi dobe probavne smetnje pa je jos gore nego prije... molim vas, ispravite me ako sam u krivu...

i jos me jedna stvar jebe... ovako:

raska: nikola, sto radis?
ja: montiram disko kuglu!
raska: a, u redu. vec sam mislila da opet nesto bajkotiras!

ha?!? mrmlj...
- 17:00 - Mrmljaj (11) - Print - drek

<< Arhiva >>