uzalud tražim pogodan citat...

ponedjeljak, 30.01.2006.

inspiracija me puca

evo doslo mi je da malo pisem o sebi... i tak je ispalo ovo...

i like:
-mjuzu
-hranu, puno hrane
-ljude
-frendove
-druzhenja
-koncerte
-spavati dugo
-smijati se
-zajebavati ljude
-zajebavati glupe ljude
-zajebavati ljude koji misle da su najpametniji na svijetu
-serije, ne sapunice, serije (lude 70te, lost...)
-sebe ponekad
-voche
-kinderjaja
-pokati plejku
-praviti se vazhan [cccccccc]
-raditi sranja
-ne biti uhvachen dok radim sranja
-crtiche
-sladkishe, bilo kaj, glavno da je slatko
-dok mi neko veli mali, al ne pogrbno
-zhenske, naravno, pa nisam peder
-johnsons baby shampoo
-mrmljati
-uzhivati u dobrim stvarima dok josh traju
-haribo bonbone, kokakolice pogotovo
-ljeto i proljeche, glavno da je toplo
-sunchane dane
-blog i blogere
-lude filmove
-horore
-tattos
-spavati
-slushati mjuzu glasno
-humor
-sick people
-lagati ljudima
-srpske filmove
-ljetne i ostale praznike
-svoju sobu
-neprospavane noci
-solazhe na gitari
-sestru
-mjuzu koja druge ljude iritira
-smijati se ljudima koji su fkurcu
-ono o chemu ne mislim pisati na blogu...
-mjuzu boba marleya...izmedju ostalog
-svoj mp3player
-ljude slichne meni [?]
-govoriti ljudima izreke tipa 'bog ti platil' i promatrati reakcije...
-medjimurce zvati sosedi
-chakovec
-jesti dok dojdem doma od vana, pogotovo ako sam alkoholiziran ili kaj vec
-besmisleno razmishljati
-imati chudne ideje koje nikad ne realiziram
-sjediti na krovu/balkonu
-skrivati se od ljudi
-biti chudan
-scars
-sliku iz proshlog posta
-:)




i dont'like:
-glupe spotove na telki
-sebe ponekad
-zhenske koje su pune sebe na temelju nichega
-dosadne ljude
-neugodne situacije
-modne trendove
-sf filmove
-obiteljske ruckove
-to kaj se nema kam [normalno] u chakovcu vikendom [osim hrasta, zrinskog i parka afkors]
-roditeljske monologe
-vremenska ogranichenja
-rasizam
-komercijalizaciju
-miris po kloru
-biti nenaspavan
-chistiti sobu
-dok me neko zove mojim imenom
-dok me glava boli
-dok si naochale spoterem
-ta kaj sve zakon stvari kratko traju
-glupe jamba mobitel reklame za melodije i ostala sranja
-djetne proizvode
-papriku
-dok mi je zima
-kishu
-wonabi autoritete
-kobra 11
-komplikacije
-dok se probudim u jutro i znam da sam napravil sranje a ne sjecam se koje
-kremice
-masnu kosu
-metroseksualce
-komplicirane odnose
-verbalno iskazivati osjechaje
-pretjerano laganje, malo je oke, mozda malo vise
-green day panker
-dok neko sere po mojoj mjuzi
-dok neko opchenito sere po nechijoj mjuzi
-opchenito dok mi neko sere
-dok sfali pive (ili bilo koje tekuchine) u kriticnom trenutku
-dok mi se pisha a nemam priliku to obaviti
-cdplayere koji nechu ochitati cd
-dok nemam nikakvu mjuzu za slusanje
-opchenito dok mi necega ponestane
-dok zagazim u sranje
-dok alkohol ode u kurac
-prometne nesreche

-----------------------------------to be continued...
- 21:26 - Mrmljaj (12) - Print - drek

<< Arhiva >>