uzalud tražim pogodan citat...

petak, 13.01.2006.

Committed To Life / Nabavil sam si narniu! ou jea! / No more idols

ovaj post bi trebal biti malo kraci, kaj ljudi nebi pozabili kaj su citali dok dojdu do kraja teksta... lets get it on!
jucer sam gledal Narniu. zakon mi je film. isti ko crtic, majke mi! i ono, dozivljaval sam flashbackove. flashback from way back! a danas... danas.. nisam ponosan onim sto uradih... prihvatil sam se gledanja serije the o.c.. i pogledal celih 7 epizoda! frend mi je to dal, i jebiga, dosadno mi je bilo. i razmisljam malo, o svim tim trendovima, o mjuzi, serijama i svim tim sranjima koja prikazuju 'pravi' zivot americkih tinejdžera, tam di su svi lepi, imaju para, boli ih kurac, tu i tam neko nema srece s zenskama/tipovima, al nije bed, do kraja serije, svi sretni zadovoljni, sve se poslozi, sve super, bad guys go to jail...
ma, siguran sam da budu mi ljudi srali kaj serem po njihovim idealima, al boli me kurac, imam vlastite ideale, ne nekakve plitke likove iz serije koji si briju prsa il nest slicno. ne kuzim bas to, to kaj se sve okrece oko para.. mislim, ja nikad v zivotu nisam bil zakinuti za nist, nije da se bunim, al neke stvari mi nejdu v glavu. npr. mjuza. ne kuzim kak neko more slusati black eyed pe... neznam kak se pise... (razapnite me!), il pa recimo, james blunt, ili pun kurac reperi. kaj se dogodilo s 2pacom il dr. dreom il snoop dogom? il pa s mtv-jom? komercijalizacija! novi, frishki reperi, bitno je samo da se na spotu vidi da se ima para, auti, bling bling (???), i naravno pichke (bez uvrede, al to je za mene samo to!). (jos jemput, razapnite me!) my humps, pa daj! ne kuzim... par stihova koji se ponavljaju, catchy melodijica i to je to! imamo hit! a joj, pozabil sam, na spotu trebaju biti i zenske, naravno, sex sales.
oke, o ukusima se ne raspravlja, a ja ocito radim upravo to... i je, vec dok serem, ja ne kuzim ljude koji jos svijek slusaju korn, mislim na fanove, the children of the korn, kaj vec... je bilo je to oke, recimo prva tri albuma, nekad, davno! dok sam imal 14... oni su mi tipican primjer sold outa. prva 3 dobra, cetvrti, na pol, vec se vidlo da imaju pare, a dalje... crap. najveci novi hit: another brick on the wall, il pa ono sranje o tranzistorima. ajde, priznam, spot je do jaja, zajebancija, al pjesma, fucktard! ve budu mi srali neki kvazimetalci, il nebudu? see who gives a fuck!
a deca, mali retardirani klinci, neznaju se vise niti skrivace igrati, niti nist. nema vise niti onih old school crtica, kak npr. stari hitovi s cartoon networka, johnny quest, yogi bear, wacky racers. jebote danas se gleadju pokemoni.
ne znam, dal sam to ja danas tak fkurcu ili pa je ovaj svet fakat tolko shallow?

zua


EdiT: Can't get no sleep!
- 05:13 - Mrmljaj (16) - Print - drek

<< Arhiva >>