uzalud tražim pogodan citat...

petak, 06.01.2006.

carry me caravan take me away


evo, konacno imam malo vremena za novi post...
nova je godina, 2006, nejde mi u glavu... niti mi se docek nije cinil ko docek, al je bila zakon festa. od zadnjeg posta, nije se nist promjenilo, osim datuma... beee!
kaj da velim... docek je bil zakon, festa! bili smo kod frenda u stanu. stan je nenamjesten ali ogroman, sredili smo si mjuzu, pijacu i ostale potrepstine i slavilo se. bilo nas je oko 10, valjda. malo prije 12 smo se uputili do trga glet kak je tam, posto nam je blizu bilo. tam smo se nasli s jos par ljudi. isli smo malo pogledati do puba kak je tam... pa malo do arkusa. spocestitali smo... vecinu vremena smo bili u stanu. najvise su se slusali doorsi i thievery corporation, al su ljudi mjenjali mjuzu kak se kome zmesalo. pred jutro nas je samo 4 ostalo, max i gech su otisli oko 7 vjutro do puba jer je tam navodno jos festa bila. nakraju smo se nasli s njima i jos malo gubili. doma sam dosel v 10, staroj pocestital, i otisel spavat. nisam jos niti zaspal, vec dojde stari idemo k baki na rucak! u kurac.
i tak. to bi bilo to. jos pokusavam iskoristiti ovo malo praznika kaj mi je ostalo... necu v skolu....be. dogovarali smo se nekaj da bi ovu subotu bil after. celih tjedan dana poslje. we'll see.....

je, i skuzil sam, kak mi na kurac ide dok mi neko vise put cestita novu godinu u jednoj noci... prokleta pijaca. a ja uopce nisam bil pijan na novu godinu! ou jea!

je, slike s doceka nebudem objavljival, da nebi ljudi dobili krivi dojam. :)
svima kojima jos nisam cestital, sretna nova godina! uzivajte, ajd zdravo.

lajt maj fajr
- 17:38 - Mrmljaj (10) - Print - drek

<< Arhiva >>