uzalud tražim pogodan citat...

petak, 23.12.2005.

jucer nam je bil zadnji nastave. bilo je lepo. i to od pocetka. dojdem ja v skolu i vele mi da sam dobil na tomboli nekakvu nagradu. nekakvi poklon paket. nutra pinkalice, blokichi, sranja, sredstvo za ciscenje prozora i nekakvo vino. podelil sam sve osim vina, a posto su jos 2 kolegice dobile istu nagradu, dale su nam jedno vino. prvi sat smo se zajebavali, drugi sat nismo imali, isli smo pit. pa na tjelesni poslje. na velikom odmoru smo pili jos malo toga vina kaj je ostalo. (dragi dnevniche...) i robi nam udjelil nekakvoga amarija pa smo i to pili. sljedeci sat na kemiju, cure imale seminar o alkoholu, provele anketu. 89 ili 95 % posto ispitanih (maturanata) probalo alkohol. 30% ih sudjelovalo pijano na nastavi. vecina ljudi pije picha s manjim postotkom alkohola, i to zbog zabave. ja napisal da pijem jer mi je fino. pitale su i kad smo se prvi put napili. najmladji s 9 (pogodi tko), prosjek s 14. na sljedeca 3 sata nismo isli. obrada podataka bila dan prije, niko nam nist nije mogel. i onak, vidim kak nekakve 2 zenske zicaju profesoricu dal ih pusti zadnji sat...bla bla! malo sam zajebaval, govoril profesorici da to nesme, i da je protiv pravilnika... i nije ih pustila. mislim da se srde na mene :) . Pa to se tak ne dela! poslje smo isli pit. frend kupil gajbu uniona, i dobili smo set casa. danas smo imali sajam dobrote. dosel sam v skolu u 7. trebal sam pomagat al nisam mogel jer mi je jako lose bilo. puno ljudi bilo. skuzil sam da ih pun kurac ne poznam. valjda ovi friski prkaci. getting too old for this shit. ccc. zanimljivo bilo. nisam nastupal na srcolovki. nisu me hteli. :) bila je drazba. zenske kupovale likove. na pocetku su bile cjene oko 30,40 kuna. poslje su se davali po 100-180 kuna. zenske su davale pare za likove, i jos su im trebale pijacu platiti. moj frend se prodal po nekih 40, 50 kn, mislim. smesno je bilo. dosel sam doma. zaspal sam. zbudi me poruka od bratica, deda mi je umrl. bed. starci otisli k baki. ftara bila fkurcu. sutra moram na nekakvo 'druzenje' s rodbinom. i tak. one marry christmas.
- 20:00 - Mrmljaj (6) - Print - drek

<< Arhiva >>