uzalud tražim pogodan citat...

ponedjeljak, 12.12.2005.

evil plan gone bad


say who gives a fuck!

a u kurac. kaj da velim, zlo! posto je dva tjedna do kraja polugodista, kod nas u skoli se vrse pripreme za sajam dobrote. razlicite aktivnosti, skupljaju se pare za charity. i neko se zmislil da bi mogli ove godine napraviti srcolovku. i hodale 2 cure po skoli trazit kandidate, pa su dosle i do naseg razreda. i kao, mi smo maturanti, mi bi trebali biti primjer drugima...bla.bla. i mislim si ja, zdignem ruku, pa velim ime od jednog lika iz razreda kojeg nije bilo, pa njega prijavim. ali... gadovi iz razreda se pobunili, i mene prijavili.... fuck! i tak sam ja postal kandidat za to sranje. i bas volim pisati kosim slovima. dojdite me glet! cccc

chucky wanna play!

je, i gledal sam jucer film, koji sam imal jakoo dugo doma, a mislil sam da je jadan i nisam ga htel pogledati. zove se garden state. i jebeni je film. iskreno. pogotovo dijalozi. treba obracati pozornost na detalje. i glume natalie portman, ili kak vec, i onaj doktor mladi iz serije scrubs.
crkavali ja i bratic od smijeha. beeee. toplo preporucam.
- 23:31 - Mrmljaj (13) - Print - drek

<< Arhiva >>