uzalud tražim pogodan citat...

utorak, 11.10.2005.

posto me svi napadaju, moram se ispricati za onaj post u kojem sam spomenul razgovor o curi koja navodno ne mirise bas najugodnije... tu temu nisam ja zapocel, nit sam ju potvrdil, samo sam cul da je tak i to spomenul na blogu i ve me tu razapinju kaj sam napisal da je bed ak zenska smrdi. navodno se cure uredjuju puno duze od muskih (ne racunam metro), pa je valjda u to uracunato i tusiranje. istina da i neki muski smrde, nekad. znam kak je to poslje tjelesnog ili bilo kakvog vecheg fizickog napora pa dok se oznojis...smrdi! ja osobno se tusiram svaki dan i mislim si da ne smrdim, ak nije tak, molim vas da mi to velite, pa da poradim na vlastitoj higijeni. i kaj se tiche lizanja jajca, to nisam ja napisal. i moja ne smrde! to kaj je ZHENA koja je ostavila komentar u proslom postu imala losha iskustva, to nisam ja kriv. jos jednom, ispricavam se svim curama, zhenskama, zhenama koje su se nasle pogodjene tom mojom izjavom....nisam mislil da bude tolko burnih komentara. :)
je, i dozivljavanje necijeg mirisa moze biti vrlo subjektivno. pogotovo kod frendova koji su cesto skupa. poznat je fenomen osjetna adaptacija. ili?

trala la!
- 19:57 - Mrmljaj (12) - Print - drek

<< Arhiva >>