uzalud tražim pogodan citat...

srijeda, 05.10.2005.

hehe, danas su nam bili skraceni satovi. nastava mi je zavrsila prije pol pet. vecina razrada se pobrala doma.. nas par je islo na pijacu. i spominali smo se. i neko je prical o jednoj zenski kak smrdi ( ne ti kovacicka, to nije novo!). i mislim si ja kak je to bed... zamisli si, zgodna zenska na daljinu a dok joj blize dojdes, beeee! good from far, far from good!
jos samo sutra i vikend bu... petak nema nastave. mislim, koji kurac to ja pisem kad to vec svi znaju. i v petak je festa kod frenda.. a obecal sam si da nebum pil.. hm.. al celi razred bu... bumo vidli. i dogovoril sam se s drachom, da bumo iskoristili to mamurno subotnje jutro i da bumo isli na ribiciju. he he! sumnjam da bu kaj od toga..al pustite me da se malo veselim... bis dan. ajd zdravo.

bnb
- 21:44 - Mrmljaj (12) - Print - drek

<< Arhiva >>