uzalud tražim pogodan citat...

subota, 10.09.2005.

gotov prvi tjedan skole. dojmovi: zakurac. svaki dan 7 sati... al dobro, tjesi me to da sam 4. raz i da bude zacas gotovo. zacas.... za kojih 8,9 mjeseci. umara me ova nastava. jos nist ne radimo, al mi je problem sjediti od 1 od 7 u skoli, po ovakvoj vrucini kak je bila zadnjih par dana. sutra (tj. dAnas) idem do skole kaj prodam jos par knjiga, jebiga treba mi pinka. dogovoril sam se s likovima iz razreda da bumo isli pit, odma kaj zapijemo te pare. valjda nebu kisa. glava me boli. starome mi je danas bil rodjendan.i fino sam papal. i gledal sam malo big bradera. dosadno mi je to. i jebote atrakcija! i skidal sam si mp3je i idem ja spavat.....

Stevan Nemanja

a ja zgrozhen nad svim ovim kratak bichu
zato shajslu i tichu dok budem pricho ovu prichu
uzo sam neku sichu kreno ka kaficu
da se nadjem na pichu sa sindikalcima
ali od tog momenta ni sekunde dve nisu jos ni proshle
kada dve curice vidim da mi prilaze
kazhu: sindikalche, dugo smo te chekale
odma piche donele i kraj mene su sele
popile vopile i malo zadopile
dok se nisu opile ko prljavo kopile
onda krenule napolje zovu me:
ajdemo u zezanje, biche jache u troje
kazhem: niste normalne, vidi na shta lichite
pijane ko guzice, bljuju na sred ulice
al da ne bude zabune iako maloletnice
slatke ste ko breskvice, prave male misice...
- 00:24 - Mrmljaj (3) - Print - drek

<< Arhiva >>