uzalud tražim pogodan citat...

utorak, 06.09.2005.

evo, drugi dan skole gotov. dosadno je. jako. dobro, bar jos nist ne obradjujemo, niti ne pitaju. zaduzheni sam za mjuzu v skoli srijedom, ili cetvrtkom. nisam siguran. al bas mi se neda to delati zato jer me cenzuriraju.speci. pustim bodome, i onda mi dojde profesor iz psihologije i sere mi kak to lose utjece na psihicki razvoj adolescenata, a ja kao gimnazijalac bi to trebal znati. onda pustim at the drive-in , pa mi i za to vele da je prezestoko (?????????!). onda pustim nofx, dobro, to mi nisu vgasnuli, al su rekli nek ubuduce pustim nekaj normalnije. oke, nema problema, sljedeci put pustim Bob Marleya. svi sretni, sve oke, i onda mi dojde neki klinac i pita koji kurac je to za mjuzu i kakva to sranja pustam... (agrsivan postajem, smiruju me, dobro je) drugi tjedan pustim nekaj, onda mi seru ovi s razreda kaj pak pustam te pankiche. pa kaj bi trebal pustiti halida beslica? kitu! nikad! i tak. ove godine opet pustam. nadam se da nebude profesora iz psihologije dok bum operiral po tom 60 godina starom trokrilnom ormaru od audiosistema kojemu katode pregore ak malo preglasno pustis mjuzu.
jedina svjetla tocka je to da nas ove godine tete u metssu vise ne jebu za osobne dok kupujemo pive. bog im platil.
ajd zdravo
- 20:33 - Mrmljaj (1) - Print - drek

<< Arhiva >>