uzalud tražim pogodan citat...

subota, 23.07.2005.

brings back memories... ili kak vec..

evo me s mora. bilo je fejSt dobro. bio na krku, u malinskoj. jebiga grad je malo fkurcu. nist ne dela poslje 11,12. osim krcme Mimi, koja je bila udaljena od nas 5 metri. i dela do 4. bilo nas je 4. Danko (gazda), Zagalj, Huric i ja. ta 2 tjedna su prebrzo prosli. ubiti trebali smo iti doma u ponedjeljack, pa smo se dogovorili da ipak idemo u sredu, ali je zeljka(moja sestra) dosla k nama u utorak, pa smo odlucili ostati do petka, pa smo onda saznali da je u petak edo majka, i onda smo na kraju dosli danas tek doma. pili smo, kupali se, zajebavali, i jos neke stvari delali... i bilo veselo. ja sam celi ranjeni. po nogama, rukama i kicmi. jebiga, kad se ne znam paziti. svaki dan smo se kupali, naravno, trebalo se strezniti. i zadnjih par dana smo cak skakali s nekakvog velikog starog sprhnutog drvenog broda omotanog bodljikavom zicom. al nije nam smetalo, znamo se mi snajti. uglavnom smo samo zag, huric i ja bili za akciju (poslje i zeljka). dankecu se nije dalo. rekel je da je on tu da se odmori. pili smo zuju, uglavnom. jemput smo pili tekilu. ja spec si jos nisam zapamtil da mi je bolje da pive i tekile ne mesam (a i na maturalcu je bilo isto). samo mi je zal one fejst fine pice koju sam povratil. a ovi dva speci mi se smijali. i onda pol vure poslje, pogodi ko zavrsil na istom mjestu kak ja... oba dva. mislim. ili samo z. nisam siguran. i jucer se mi uputili na koncert. pjesacili smo 2,5 km vbreg do diska di se odrzaval koncert. zadnje pare sam potrosil tam. cjene su fakat bezobrazne. pivo 0,25 kosta 15kn. pokraj tog lokala je bila nekakva krcma, zakon, pol litre tocenog 10 kuna, al su zaprli v 10 pa smo ne mogli tam piti, cak je i konobarica bila dobra. no, koncert je pocel u 1. lik je bil s bendom pa je bilo fest dobro. inace, rap mi nije bas dobar, al je edo ludi lik i fest se zajebaval. jedino kaj mi nije bilo dobro na koncertu su bili ljudi oko mene, osim ovih mojih. sami sminkeri, pezeri, sponzoruse i kurvice. jebiga, samo pisem kaj sam videl. uglavnom, bilo oke. najbolji dio ovog ljetovanja mi je to da sam za smjestaj, hranu, potrepstine i sve skupa za 2 tjedna na krku platil samo oko 1000-1200 kuna. je, i ovom prilikom bi se zahvalil dankiju i njegovim roditeljima kaj su nam dozvolili koristenje njihovog apartmana i kaj su napunili frizider hranom.

to je sve, ajd zdravo!

(i kaj se tice naslova, htel sam deti sliku pa mi sere, radi se o bendu koji sam slusal celo ljeto pred 2 godine, i dobri su mi, ustvari samo 1 album,za druge albume sam cul da su fkurcu.. panj )
- 19:52 - Mrmljaj (0) - Print - drek

subota, 09.07.2005.

odoh na more. ajd zdravo!
- 14:45 - Mrmljaj (1) - Print - drek

utorak, 05.07.2005.

Led Zeppelin

Oh, here's to my sweet satan. The one whose little path would make me sad, whose power is satan. He'll give those with him 666, there was a little toolshed where he made us suffer, sad satan.

Navodno dok pustis Stairway to Heaven od Led Zepplini unatrag, cujes ovo gore. Evo, tu su vam lyricsi, pa si pjevajte.
- 01:53 - Mrmljaj (3) - Print - drek

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>