uzalud tražim pogodan citat...

utorak, 28.06.2005.

tattoo, na dupetu

evo mene, ajm bek! from spejn. kaj da velim, bilo je preeejebeno! jedino me malo jebala organizacija, al nije tak strasno.naime, na putu prema tam, negde kod milana, nam je u busu crkla klima. pa smo se nekih 20 sati pelali po vrucini na +50 stupnjeva. dobro, prezivjeli smo. nocili smo u kanu i naravno se odma prvi dan nalijali. ali... jebeni hotel ima pravilo da ako te primu s pijacom dobis kaznu 80 €. nije nas sprijecilo. ali su nas oko 4 vjutro izbacili iz frendove sobe, pa smo morali spat. drugi dan navecer smo dosli u spanjolsku. i kaj bumo tam? idemo pit! prvo smo se zagrijavali kod frenda v sobi a onda na plazu. i sfalilo nam je pijace pa ja i frend s plaze krenuli najti ducan. al nismo, nego smo nasli nekakvu lokalnu birtiju, to jest tequila bar. i zapili smo se fejst! poslja smo isli na plazu i upoznavali se s ljudima, samo mi je zal kaj se nekih bas ne sjecam. tak smo drac i ja otisli do nekakvog para, lik i zenska, lik je pokusaval nekaj s zenskom al mu nismo dali. malo smo ih prcali, al smo ih onda ostavili na miru. imam negde cak i sliku. drugi dan smo isli u barcu. a meni je tak lose bilo... i vozil nas je 'leteci holandes', i uspeli smo se 2 put zaleteti s autobusmo. i tak. nem vas ve gnjavil s detaljima. ostali dani su bili fejst zakon. zadnju vecer mi je raska cak i pivo platila. tocenoga amstela su imali. fest! i jen frend je dosel na ideju da se tam tetoviramo, i isli smo glet tattoo salon. i dok smo se vratili s pinkom, i spremni, nije delalo. a bas sam bil nabrijan. to nam je trebal biti zadnji dan. i onda smo navecer isli na haciendu s novim autobusom kojeg su nam poslali iz hr. al ni taj nije imal klimu, pa se jedna zenska onesvjetil na 30minutnoj voznji. pa su profesori odlucili da budemo krenuli tek drugi dan navecer, kaj nam nebude tak vruce. tak smo imali celi dan vremena za kaj god smo naumili. evo, tu su vam slike.... beeee.

Tak nam je bilo svaki dan!
tak nam je bilo svaki dan!

maroko
Lik s lijeve strane, ovaj s kapom, to je konobar iz tequila bara,inace je iz Maroka, pozabil sam kak se zove. s njim smo pili, a ove 2 zenske i lik s desne su nekakvi francuzi koji su nam placali runde.

pivo
Pivo je teklo!

malo sam zajebaval ljude
DOsadno mi je bilo dok su se svi napili i zaspali...

Nazi monster
Nazi Raus!

huan
Pozdrav recepcionaru u nasem hotelu, koji nam nije sral dok smo dolazili pijani vjutro na dorucak. Huan. Ludi lik.

drunks
Je. To sam sve sam spil. hehe!

to je to. pozdrav. i mislim da vise nebum pisal blog. neda mi se. i svejedno nitko ne cita moja sranja. ajd zdravo
- 17:54 - Mrmljaj (12) - Print - drek

<< Arhiva >>