uzalud tražim pogodan citat...

nedjelja, 12.06.2005.

barby..weeee!

jucer sam imal nezgodu. bil sam na pejntbolu... bil je nekakvi skolski turnir. i u pauzama smo pili. i sunce je picilo pa me malo zapralo. i trebal je poceti sljedeci mech, pa smo se oblekli i naoruzali i krenuli na poligon. oruzja su nam bila zakocena, bar sam ja tak mislil. i zajebavam se ja s puskom. i ona opali. i kam sam se strelil? u patiku. prijasnja bezh starka mi je ve rozna. na pol. tak sam kak barbika. i na celom turniru me nisu niti jemput pogodili, osim kaj me lik iz moje ekipe strelil. al dobro, ja sam njega prvi. je, i ovom prilikom bi se isprical curama iz ekipe 'pauer paf kilers' (1.r), mislim jednoj od njih, onu koju sam pogodil direkt 'dole', u prepone.
tak. bilo je veselo. subota je bila fkurcu. sestra imala maturalnu veceru.
danas sam gledal onaj film Hitchhiker's Guide to the Galaxy. ima par smesnih scena, al je opcenito fkurcu. dosadan je. ne znam zakaj je tak veliki hit.
dosta mi je. idem si prat patike...
ajd zdravo
- 22:06 - Mrmljaj (4) - Print - drek

<< Arhiva >>