uzalud tražim pogodan citat...

utorak, 07.06.2005.

Jah Rastafari

malo pokam po kompu, pregledavam mjuzu koju imam. brisem stvari koje mi nisu dobre.nemam vec mesta na disku. danas sam trebal 3 preedmeta odgovarati, al nisam niti jedan. budem vec. sutra. valjda bu ok. dobro. jos samo par dana, pa je gotova skola. pa onda na maturalac. viva la spania. dos tekilas porfavor! aha, i razrednica nam je zabranila konzumirati alkohol tam. rekla je da bude tolerisala pivu na dan, a ja cu da si kupim odmah 8, pa cu rec da mi je to za svih 7,8 dana.kolko vec. ma ne jebe me. tekila! al, nekaj me drugo jebe. to kaj me ljudi pitaju dal ja pisem blog. beeee! ne, ne pisem. radje komentirajte dole, pa mozda odgovorim. dobro da sam se sjetil.moram jezabecku skuri nekakvu mjuzu, killswitcha i hatebreeda i asian dub foundation i thievery corporation... i bum jos nest zmislil.
idem kurit. beee...
- 23:08 - Mrmljaj (2) - Print - drek

<< Arhiva >>