uzalud tražim pogodan citat...

nedjelja, 01.05.2005.

opaki vikend, fest! od rodjendana pa do koncerta, zakon je bilo... u tri sam ishel na rodjendan u shtrigovu. slavile 4 osobe iz razreda, pa ono, moram malo iti pogledati. kupil sam im Bob graditelj set alata za poklon, nek se deca vesele. doshel sam tam prvi s josh jednim frendom ( kojem sam poslje sranje napravil, al doslovno sranje), josh nije nikoga bilo, i naravno odma smo pocheli piti.to je bilo negde oko 3. oko 5 su pocheli dolaziti ljudi, pa smo se pokali ubojice, pa smo se igrali "sakrij sjekiru, dolazi Janja"... onda su doshli jezabeck i ovi njegovi na pijachu, i onda smo pekli kobase, i onda sam moral doma. tam sam bil do 9, i onda sam ishel do chakofca. stari me dofural doma, stushiral sam se, i v grad. na koncert. dobro je bilo, metacha, al prekratko. i sretnem ja benkija i veli on da se mi dva nekaj dogovorimo. i veli ak ja stavim njegov link na moj blog, bude i on mene linkal. evo sosed, slozhil bum! poslje koncerta sam samo lutal po gradu, prvo s dankijom, zokijom i gechom, a poslje s maksom. i to je to! meni je bilo dobro, sve do danas vjutro dok su me zbudili u 9 jer treba iti na pechenjarenje. dobro da je bratich bil tam...

bob graditelj
- 19:49 - Mrmljaj (4) - Print - drek

<< Arhiva >>