uzalud tražim pogodan citat...

nedjelja, 24.04.2005.

heena / don't mess with texas

fakat se ne sjecham kad sam zadnji put doshel doma u 1... valjda zato jer na kraju znamo iti do ina ili arkusa, al ovaj put nisam imal volje iti tam. bil sam na koncertu u hrastu, i bilo je, kak veli kolega MAcheK , prejebeno! meni osobno, je razglas malo bil fkurcu, tak da nisam bash kuzhil kaj je pjevala vokal Heenae, a kod texasa mi je bilo svejedno jer oni niti nemaju vokala. shteta, trajalo je prekratko, svirali su samo par pjesmi, koje traju svaka po 10 min,recimo. dobro su svirali, od mjuze mi se zmeshalo. skoro pa nebi nisht uopche pil. kaj da velim, skoro najmirniji koncert na kojem sam ikad bil, osim ona dva lika koja su bila dovoljno pijana da probaju potaknuti rulju na metachu, al im nije ishlo. evo tu je par slika, slabe kvalitete, jbga, mobitel... sorry jezzh kaj sam del onu sliku na kojoj zgledash kak zvonar crkve notre dame....
je, hetel sam josh rechi, pitale su me nekakve cure iz 1. raz dal sam ja potral ogledalo i dal ja pishem blog. NE, ja NISAM takva osoba! ajd zdravo.
jezzh

evo josh jedna, ak vas zanima:
http://img253.echo.cx/img253/2254/gejch6es.jpg
- 01:44 - Mrmljaj (1) - Print - drek

<< Arhiva >>