uzalud tražim pogodan citat...

srijeda, 20.04.2005.

sto eura

ljudi, kaj bi vi napravili da imate 100 eura? e, a znate kaj sam ja napravil sa svojih? napil sam se, potral ogledalo u inu i platil shtetu! mislil sam si ja u ponedjeljak, dobro je, samo sam si malo ruku sjebal, a osim toga mi nije nisht, subota kak svaka druga. al ne! zove mene neki lik u utorak i veli da je chul da sam potral ogledalo i da trebam dojti na razgovor u in. meni bed, velim da imam shkolu pa nebrem dojti. tak se malo mi spominamo, i pitam ga ja kolko treba platiti. veli, puno! meni josh vishe bed, ne znam kaj bum, nemam bash pare... pochne on dalje, 1600 kuna su koshtala 3 ogledala... ti si potral ono najveche ( jes! ) koje koshta 800 kn, al shef veli da bu 100 eura dosta (darezhljiv je). ponudil mi je 2 rjeshenja: mirno, tak da donesem pare i shef se malo zdere na mene, ili ne bash mirno, tak da budu zvali murju , trebal bum dati pare i dobil bum zabranu za ulazak u 26 lokala u kojima je onaj sikjuriti gaj zaduzheni za sigurnost ( in, arcus, paladin, shampion, hrast...) mislim, ne jebe me za nisht osim hrasta. i tak razmishljam od kud pare nabavim, starce nechu pitati, pak budu mi kipali da sam pijan bil (mislil sam im prodati fintu, kao htel sam boksnuti lika pa se on maknul). na kraju sam si posudil pinku od sestre. idem ja danas vjutro u mjenjachnicu, zamjenim kune u eure (ipak je 100 eura manje od 800 kn, bar mi nesht ostane). zovem toga lika s kojim sam se dogovaral i veli on meni da dojdem u arcus. dojdem ja sa parama, i veli on meni, ipak ne treba tolko, dosta bude 500 kuna. ja sretan idem natrag u mjenjachnicu da premenim natrag eure u kune. ovaj lik kaj je tam delal me chudno gledal, 2 put mjennjam pare u 5 minut. platil sam liku, malo smo se spominali i odoh ja u skolu. na kraju je ispalo oke (valjda), samo josh trebam skuzhiti kak bum sestri vratil pare...
ShiT Happens
- 20:02 - Mrmljaj (6) - Print - drek

<< Arhiva >>