::::PoBuNJenna KuHacha::::

četvrtak, 11.05.2006.

Radi silnih obveza i gužve oko statusa maturanta, te radi debilnog prosjeka, nemam vremena ni za što i uz to me počeo prati PMS. Žešće. I prerano.

Izmuzla sam novi CD sa slikama iz Praga, pa eto...

Drugi dio slika vidjeti ćete ako kliknete ovdje!


U popularnoj Zakutnoj ulici; Opet slika WCa (fascinirao me)

Image and video hosting by TinyPic

Reklama... nije li originalno? thumbup
Image and video hosting by TinyPic

Lijepe životinjke... iako sam protiv ovoga burninmad

Image and video hosting by TinyPic

M*E*T*R*O!
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Jesam li ja perverzna ili ovo JAKO čudno izgleda?dead
Image and video hosting by TinyPic

I još malo NAS ISPOD KARLOVOG MOSTA!
Image and video hosting by TinyPic

Lijepa slika fascinantnog SATA!kiss
Image and video hosting by TinyPic

Stali smo OVDJE:
Image and video hosting by TinyPic
To čudo se nalazi na AUSTRIJSKO-ČEŠKOJ GRANICI, a zapravo je dućan... u kojem smo potrošili zadnje KČ I Eure =)

i Rosana je uzela godišnju zalihu ****** (ne reklamirati!)
Image and video hosting by TinyPic

Nije li nam zabavno?
lud
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
smijeh smijeh smijeh smijeh smijeh smijehsmijeh

11.05.2006. u 17:22 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>