< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

Photobucket - Video and Image Hosting
malo o meni:
odazivam se na:.... svoje imecerek
škola: ma jedna luda
razred: 1 još luđi
zanimljivosti:
-volim:
ma nemojmo dužit sve ja volimcerek
-čokoladu
-internet
-jednu veliku budaluheadbang
-slušat muziku
-ić van
-gledat filmove
-johny deppa
-ne volim
-spremat sobu i sve kaj ide u paketu s tim
-banane
-umišljene & bahate

-ljubav
nema ljubavi....

slikice:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Beautiful Liar Video
Beautiful Liar lyrics - Beyonce lyrics
Beyonce Music Videos
Music Video Codes by VideoCure.com




četvrtak, 03.05.2007.

malo sam ljena i razočarana

evo i ja sam se odlučila napisat post,,, već je bilo krajnje vrijeme jer će mjesec dana od kada sam napisala prošli,,,
sve u svemu kod mene se nije dogodilo ništa novo,, mislim je al je jako duga to priča,, pa bi post malkice potrajaooo,,,,

no ukratko ljudofi moji,, bila sam u njemačkoj u nedjelju i biilo je ok,,
ono pao je neki malecki šopingić,, par majčica i belerinke u zari,,,kupih si tenisice,,winkwink
bijele niske strakice... jej bavo ja,,,
bila sam bolesna neš,, mislim a kak i nebi kad je ovo vrijeme mutavo i glupo,,
malo sunce malo kiša,,
no sve u svemu neko mi je provaloi šifru na msnu i to me fakat začudilo kakoeekeek
ima glupih i jadnih ljudi kojim se da provaljivat u tuđe msnove,,maliove i ta sranja,,, bangheadbang
prvo neznam kak je neko sano za šifru,, a drugo zanima me kaj je htio na mom msnu,, u history nije
mogo uč jer nemože a,, mailove ak mi je neko čito onda taj neko zbilja nema zanimljiv život jer... čitat tuđe
mailove jednbako je jadno kao i čitat tuđa pisam i smsove na mobu,,,

no swe u swemu dobih danas 5 iz povijesti iz testa,, joj kaoji sam ja maher za prepisivanje,, naughtynaughtynut
svima nam je pouzimo šalabahtere al imala sam ja jedan dobar i skriven uuuff,,
da ja vama otkrijem kak sam ja to prepisala,, snimila sam si lekcije na mp3,,pustila kosu i slušla i pisala test,,
a prof ništa,,,bangcool

evo obećajem ada ću se potrudit da češće pišem postove al
fakat nestignem jer ono škola jke prikraju moram poispravljat
ove neke loše ocijene i tako,,, pozz i pusek svimawavewavekisskisskiss

evo wam par slikica:



| Reci nešto pametno… (6) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.