< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

Photobucket - Video and Image Hosting
malo o meni:
odazivam se na:.... svoje imecerek
škola: ma jedna luda
razred: 1 još luđi
zanimljivosti:
-volim:
ma nemojmo dužit sve ja volimcerek
-čokoladu
-internet
-jednu veliku budaluheadbang
-slušat muziku
-ić van
-gledat filmove
-johny deppa
-ne volim
-spremat sobu i sve kaj ide u paketu s tim
-banane
-umišljene & bahate

-ljubav
nema ljubavi....

slikice:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Beautiful Liar Video
Beautiful Liar lyrics - Beyonce lyrics
Beyonce Music Videos
Music Video Codes by VideoCure.com




nedjelja, 25.03.2007.

ljudi ja zbilja neznam kaj da vam napišemm
sam bezveze neš škrabam...
no sve u svemu vikend je prošo bez večih dojmova.....
pisala sam i odgovarala sve moguće....
i happy sam jer sam dobila nekim čudom(mozgom i pameću) 4 iz fizikecerek
malo sam u bedu jer sam saznala neke stveri,koje su me malo pogodile......eeknorolleyes
al nećemo o ružnim stvarima....
u subotu je vani bilo ok.....
bili smo po običaju u strossu, onak bezveze jer nisu makli biljar i stolni
pa se nije imalo di za plesat....
al zato je bilo zgodnih frajera..... uf šta su mmmmmm
nego ja i dora smo zaključile(dvije plavuše se spojile i neš i zaključile)
tj napravile tablicu dečkiju....
1. skupina: ružni i pametniheadbang
2. skupina: zgodni ali glupi ko tenkbang
3. skupina: zgodni i pametni....nut

i tak neznam kaj da vam još napišem....
e da nemojte ić gledat slučajni predsjednik film jer je morbidno glup
ljudi ja nemrem vjerovat da je poč 4 mj a ja još u kaputu

pozzkissmah

par slikica:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



| Reci nešto pametno… (34) | …printaj ako hoćeš… | # |

nedjelja, 11.03.2007.

S T R A N C I

Evo i ja se odlučih napist post............
Ljudi kao štoi sam i znate završila sam osnovnu i svako od nas krenuo je novim putem.....
No jel to razlog da se ponašamo ko stranci??????
U petak kad sam bila s curama sjedili smo u nekom kafiću i ogladile smo(vrlo čudno za nas) i otišle smo u Meck......
Kristina i Mare su već bile tam a Dora i ja sam naknadno došle... kad sam ušla u Mack tamo sam vidila ekipu iz svoje osnovne šk sa svima sam se pozdaravila i svi su mene pozdarvaili osim s jednom curom.... a znate kaj je naj zanimljivije u cijeloj osnovnoj od svih cura s njom sam si bila najbolja i da bi sad nakon 6-7 mj što više ne idemo zajedno u školu bilo teško reć jedno obićno bok.........kako mi je bila okrenuta leđima nisam skužila no kad sam rekla njeno ime samo se okrenula, ja sam rekla bok i one je teškom mukom uzvratila i okrenul se natrag..... a ja sam otišla s Dorom do cura.....
......kasnije kad sam išla kući razmišljala sam o tom i znate da je to zbilja bolno jer bit 8god(dobro ja sam s njom 6 jer sam došla u 3 razredu) s nekim super i nakraju da ti teško bude reć jedan obićan bok to stvarno boli..... no nema veze.....


Ehnivej u subotu sam bila vani bili smo u strossu-nemogu sam vjerovat mi smo tam stelno poslje šk i ono rupa kakve nema a subotom je krcato nemreš disat
No sve u svemu bilo mi je super isplesale smo se,nagledale zgodnih dečkiju i nekih glupih i morbidnih ljudi.....al nećemo subotu pamtit po ružnom neg po ljepom
Pusa velika Ines koja nema je falaila u sub, Mirti-plesačica naša,Dori & Mare....




| Reci nešto pametno… (17) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.