< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

Photobucket - Video and Image Hosting
malo o meni:
odazivam se na:.... svoje imecerek
škola: ma jedna luda
razred: 1 još luđi
zanimljivosti:
-volim:
ma nemojmo dužit sve ja volimcerek
-čokoladu
-internet
-jednu veliku budaluheadbang
-slušat muziku
-ić van
-gledat filmove
-johny deppa
-ne volim
-spremat sobu i sve kaj ide u paketu s tim
-banane
-umišljene & bahate

-ljubav
nema ljubavi....

slikice:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Beautiful Liar Video
Beautiful Liar lyrics - Beyonce lyrics
Beyonce Music Videos
Music Video Codes by VideoCure.com




srijeda, 31.01.2007.

naša geografija

Ej ljudi,kaj ima?
jučer smo ja i dora imale vrlo zanimljiv dan u šk.....
Kako nam se nije dalo bit na geografiji,smišlajle smo plan kak da budemo na satu a opet ne i došle do vrlo zanimljivog riješenja.....
....kako je dora anemična to smo iskoristile u našu korist i odglumile daje dori loše i otišla je do wc-a no nakon 2 min se mirta uplele u naš plan s pričom kao joj profesore mogu otić do nje,no on je reko ne.....
nakon 10min marita je pitala i nju je pustio no ja sam otišla i cjeli ostatak sata provele smo u wc,gdje nam je bilo zanimljivije neg na stu.....
.....naš prof se nije ni u pito ni di smo mi....
nakraju su mi curke rekle da me prozvo il povjest il geografiju no sreća kaj ja nisam bil ajer nisam niš znala-Dora dobar ti je taj plannaughtythumbup
nakon škole išle smo do mecka i na ajrobik,trošit naše kalorije,e ubilo me doma sam zaspal ko bebazijev
ali ima i loša vjest kuju normalo svi znate a to je izgubili smo od francuzahrvatskano


evo jedna slikica


























| Reci nešto pametno… (6) | …printaj ako hoćeš… | # |

utorak, 23.01.2007.

Postich

prvo morama vam reć da je ovo sad samo moj blog nije više blog od means girls tako samo odlučile jer niko ne piše na njemu baš osim mene. da ne biste mislil da smo je mi posvađale il tako nešto nene. tako ljudi di ste vi meni bili za ove divne praznike?
ja sam bila na skijanju u Austriji a moja prijateljica Dora bila je na miamiunaughtynaughty
blago joj se. no sve u svemu i meni je na skijanju bilo poprilično dobro.
dobro zato kaj je bilo zgodnih dečkiju, loše jer nije bilo snjega i zato kaj smo se mogli skijat samo do jedan......
sve u svemu bolje to neg u šk......yesyes
evo škola nam je počela i kak bi moj tatich reko vrijeme za nove pobjede-> sam kad bi te moje pobjede bile lake.....
trebala bi bar sve ocijene dić za jednu i prošla bi s 5 i majka mi je obečeal ak prođem s 5 i smalnjim telefon d aće mi platit učenje engleskog u Miamiu s Dorom & Anom winkwinksmijeh
e zato trebala bi se primit knjige al mi se nedaheadbangheadbang
see ya soon

love ya.......


RockYou PhotoFX - Get Your Own



| Reci nešto pametno… (12) | …printaj ako hoćeš… | # |

ponedjeljak, 22.01.2007.

ej ljudi imah jedan peh napisala sam vam tak lipi post i misla sam d asm g savlea i slučajno ga izbrisala da ga nepišem sad ponovo a i umorna sam napisat ću ga ubrzo.....



| Reci nešto pametno… (1) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.