< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

Photobucket - Video and Image Hosting
malo o meni:
odazivam se na:.... svoje imecerek
škola: ma jedna luda
razred: 1 još luđi
zanimljivosti:
-volim:
ma nemojmo dužit sve ja volimcerek
-čokoladu
-internet
-jednu veliku budaluheadbang
-slušat muziku
-ić van
-gledat filmove
-johny deppa
-ne volim
-spremat sobu i sve kaj ide u paketu s tim
-banane
-umišljene & bahate

-ljubav
nema ljubavi....

slikice:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Beautiful Liar Video
Beautiful Liar lyrics - Beyonce lyrics
Beyonce Music Videos
Music Video Codes by VideoCure.com




četvrtak, 21.12.2006.

P!nk

hy, još malo i gotova škola,kako su ocijene krenule najvjerojatnije ću proć s 4, ali nema veze, opravdano jer ipak nova škola,nova sredina....
no ehnivej jasam prošli petak bila na koncertu od P!nk i bilo je super.... stavila bi vam slike al ih prvo moram skinut s fotića a to mi se sad neda... no sve u svemu na koncertu je bilo mrak... zađudo al počeo je točno u osam i ona nije kasnila. na pozornicu je trebala doć motorom što nažalost nije zbog štete koju bi napravila. dvorana je bila puna i svi su pjevali. još me uvijek malo boli glas od deranja...bile su pjesme: get the party stardet, who knew,like a pill,family portret i još puno novih. da meni je super bilo na kraju kad je pjevala get the party stardet, scenski nastup bio je mrak.... vješala se po nekim spuštenim užetima i radila svakakve akrobacije, svaka joj čast treba imat muda za napravit tako štro.... neznam kaj da vam još napišem osim da još sam sutra u školu i 3 tjedna sam free........ vuhuuuuuuuuuuuu!!!!!



| Reci nešto pametno… (20) | …printaj ako hoćeš… | # |

utorak, 12.12.2006.

It is only me

hy ja sam još jedna od sedam cura, ima plavu kosu i zelene oči, kao što u boksu piše brbljava sam i stalno se smijem i volim se zabavljat. visoka sam oko 165 i poprilično teška. hobije nemam osi m daskanja po netu i nabijanja telefonskog računa. lako se zaljubim i glavu izgubim,al se užasno teško odljubim...... idem u ggg školu i super mi je. neznam šta da vam još napišem nema baš inspirejšn, omeni će te saznat više u sljedećim postovima. kaj da vam kažem? jedva čekam da dođe Božić i praznici.......







| Reci nešto pametno… (11) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.