studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

Photobucket - Video and Image Hosting
malo o meni:
odazivam se na:.... svoje imecerek
škola: ma jedna luda
razred: 1 još luđi
zanimljivosti:
-volim:
ma nemojmo dužit sve ja volimcerek
-čokoladu
-internet
-jednu veliku budaluheadbang
-slušat muziku
-ić van
-gledat filmove
-johny deppa
-ne volim
-spremat sobu i sve kaj ide u paketu s tim
-banane
-umišljene & bahate

-ljubav
nema ljubavi....

slikice:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Beautiful Liar Video
Beautiful Liar lyrics - Beyonce lyrics
Beyonce Music Videos
Music Video Codes by VideoCure.com




petak, 24.11.2006.

ej , pozdrav svima..

evo,pošto nas je 7,ja sam dobila čast prva napisat svoj samostalan post..
Odlučile smo da će se svaka predstaviti,pa eto,,krenimo!
I - -II- ---->ta sam vam ja!brineta,luda,brbljava..pa da krenem redom,,
inače,zovem se tina i idem u gornjogradsku gimnaziju u zagrebu(kao i ostale curke s kojima djelim ovaj blog)u prvi razred.jako mi je drago sada što sam upisala baš tu školu jer imam fakat zakon frendice,ljude u razredu koje nemrem smisliti(naravno,tog uvjek ima hehe:-) ),profesore koji su fakat ludi i smrdljivi,ma sigurno me kužite o čem vam ja pričam--tipično gimnazijalski! drago mi je što upoznala ove ljude s kojima se družim i koji me čine sretnom,,al sad da ne duljim,da vam kažem ponešto o sebi,,Kao što ste već skužili,brineta sam i ponosna sam na to.-ipak,znači,imam nešto mozga u glavi(smjeh).Nisam nešto pretežito visoka(165cm), ali ne zamarujem se s tim!! imam plave oči, i imam dobru liniju-mislim nije da sam umišljena,al moram reć šta je.Učlanjena sam u jednu agenciju i zasad je super,,kad budem bila po časopisima,javim vam,,hehe---i da.,znajte da ovi moji komentari nisu ozbiljni,jednostavno sam prava zajebantica i s mnom vam fakat nije nikad dosadno,pitajte koga god hocete,,,društvena sam osoba,i volim pomagati i savjetovati ljude..tako da znate,ak vam kaj treba,tu sam!!!eto,sad komentirajte i čekajte da vam se moje ostale frendice predstave...ostavljajte komentare,,,što više,to bolje,,,voli vas Tina -->kiss



| Reci nešto pametno… (13) | …printaj ako hoćeš… | # |

Bok, mi smo 7 super cura i frendica koje su odlučile otvorit blog i podjelit s vama sve
naše ljubavne avanture, maštarije,sanjarije,dnevne doživljaje i
još svakakve dogodovštine iz škole i ovako. idemo u 6. gim u
prvi razred,. više o namau sljedećim postovima kas će mo vam se
predstavit više, pusssssssaaaaaaaaaa i pozzzzzzSmileyCentral.comSmileyCentral.com




| Reci nešto pametno… (8) | …printaj ako hoćeš… | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.