Seka Aleksic
Boli stara ljubav

Ref. 2x
Boli stara ljubav kada se u mraku
pored njega budim kao da sam sama
boli, boli to pa mu kazem idi
da na miru zalim i sanjam o nama

Dva susreta za dve godine
dovoljna su da unistis mi sve
moju vezu s njim svaki pokusaj
da te ne volim, da kazem on je taj
stezu me te ruke njegove
a nisu one ono sto boli me

Ref. 2x

Ljubav i ja to nema veze s njim
u svakom dodiru tebe osetim
znam da sam led i znam da sam stvar
u ovoj postelji pogresan je par
stezu me te ruke njegove
a nisu one ono sto boli me

Ref. 2x

EVO JEDNA PREDOBRA PJESMA



NEŠTO O MOJEM DRUŠTV

ELLA

ELLA JE MOJA BEST FRENDICA
S NJOM SAM STALNO GDJE GOD
IDEM ONA JE SAMNOM UVJEK
SPREMNA ZA ZAJEBANCIJU I PIZDARIJE
UVJEK JE UZ MENE U BILOKAKVIM TRENUTCIMA
I DAJE MI POTPORU LUDA JE I JAKO SLIĆNA MENI


ANNA

AH, ANNA MARIA ŠTO
REĆI O NJOJ ONA JE SUPER
FRENDICA MALO SRAMEŽLJIVA
I ŠUTLJIVA ALI S NJOM SE MOGU
LUDO ZABAVIT A NIKO NEBI REKO DA
JE ZA ZAJEBANCIJU I LUDIRANJE

SILVANA

SILVANA MI JE OK CURA S NJOM
SE NAJVIŠE DRUŽIM KAD IMAM PUNO
ZADAĆE ONDA OBIĆNO IDEM PREPISAT OD NJE
ONAK DOBRA JE FRENDICA MALO SE VOLI PRAVIT
I NEKAD MISLIT DA SE CIJELI SVIJET VRTI OKO NJE

HELENA

HELENA MI JE PRIJE
BILA BEST FRENDICA ALI
SMO SE ZKAĆILI OKO NEĆEG NIJE
VAŽNO OKO ĆEG ALI SAD SMO ISTO
DOST DOBRE FRENDICE I DALJE SE
REDOVITO VIĐAMO ONA JE OK CURA
NIJE BAŠ ZA ZAJEBANCIJU I SVINJARIJE

PETRA

PETRA JE PETRA ŠALA
PETRA JE OK CURA VOLI
SE ZAJEBAVAT I S NJOM NIKAD
NIJE DOSADNO NAJVIŠE VOLI
PROVALJIVAT KOJEKAKVE GLUPOSTI
NAJĆEŠĆE ISMIJAVAT NEKOG A ŠALI SE
I SAMA NA SVOJ RAĆUN DEĆKI JU ZOVU RODA
ZATO ŠTO IMA DUGE NOGE POZZ PERO


DONA

DONA MI JE DRUGA BEST FRENDICA
ONA JE CURA KOJAJE TEK DOŠLA
U NAŠU ŠKOLU A SVI SU JE PRIHVATILI
KAO DA JE OVDJE VEĆ 10g LUDA JE I SVAKA
PIZDARIJA STOJI NA NJENOJ STRANI
S NJOM ISTO PROVODIM VEĆINU VREMENA
ONA SE ZALJUBILA U ELLINOG BURAZA I LUDA
JE ZA NJIM ŠTO DRUGO REĆI NEGO DA JE LEGENDA

KIKA

KIKA JE MOJA OK FRENDICA IJAKO MOŽEMO BITI
ZAJEDNO SAMO VIKENDOM ZATO ŠTO SMO RAZLIĆITA
SMJENA U ŠKOLI ALI S NJOM SAM CIJELU SUBOTU ZATO
ŠTO ZAJEDNO IDEMO NA MAŽORETKINJE OD 1 PA DO 6
NAS NEMA DOMA JEL NARAVNO POSLIJE TRENINGA MI
BITI JOŠ U GRADU TAKO DA SI NEŠ KUPIMO KOJU KRPICU
I TE SITNICE ALI KAD JE SAMNOM VRIJEME MI BRZO PROLETI
KAO DA SAM S NJOM TEK 5 MIN UVIJEK JE ZA ZAJEBANCIJU
I SVINJARIJE SPREMNA JE NAPRAVITI BILO ŠTO DA DOĐE DO
ČOKOLADE HHHH

ŠAPINA

KAJ REĆI O NJOJ JEDINO TO DA JE NAJOPIČENIJA OSOBA
U MOM DRUŠTVU ONA NEZNA KAD JE ZAJEBANCIJI KRAJ
JEL JEDNOSTAVNO SE SVOJ CIJELI ŽIVOT ZAJEBAVA
ALI JE LUDA I DOBRA U DUŠI "VALJDA"S NJOM MI NIKAD NIJE
DOSADNO I KAD SAM S NJOM NEZNAM ŠTO ZNAĆI UOPČE RIJEČ DOSADA

ETO MALO SAM VAM VIŠE REKLA
O SVOJIM FRENDICAMA S KOJIMA
NAJVIŠE PROVODIM VREMENA


ANTONIJA ŠOLA

PADA TIHA NOĆ







bedzevi.com,button,badges,priponke,Bad girl



MARIHUANA

M ožda je prošao život cijeli
od onoga dana kada smo se sreli
kad ugledah te oči plave
i kosu boje košene trave

A pomislih na tebe i lijepa je ona
i ne čuh zvuk onoga zvona
što smrt zove polako

R uku mi pruža,kao da pita!
«voliš li rijeku,olja i žita?»
Ispružih ruku ruci što drhti
Ispružih ruku vapaju smrti.

I tada saznah suviše:stojim
pred onim što živi u snovima mojim,
blijeda i ispunjena provodi noći i dane
u dimu marihuane.

H tio sam ljubavlju otjerati drogu
jer što je ona skrivila Bogu.
Zvala je zvijezde i nebo da joj sude.
Htjela je da voli i voljena bude.

U zalud bijahu sve molbe moje
umrijet će oči plave boje.
Preklinjem dolazak onoga dana
i zlo što donosi marihuana.

A na djevojka plave kose
ime što ga tisuće mladih djevojaka nose
koje će isto jednoga dana završiti
tamo gdje i Ana

N a grobu njenom zaplakat ću prvi
i ispisat riječi kapljama krvi:
«umrla je u svitanju jednoga dana
bila je lijepa i zvala se Ana»

A znala je da narkomani dugo ne žive
i da se kratko snovima dive,
voljela je bosti svoje vene,
voljela je mnoge a možda i mene!




nelly

ja







< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komowi da / ne

by MaLLa Schwabica

Opis bloga

bla...bla...bla...

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws



BLOGOVI KOJE REDOVITO ČITAM

ELLA
MARE
IMY
KOMICA I IMY
VESNA
NEMA IH PUNO ONE SU ZAVRIJEDILE
BITI TU HAHA

EVO MOJ MSN

onesweetblackangel@hotmail.com


pa za one koji me neznaju zovem
se daniela imam uskoro 13 g
idem u "školu" ćisto bezveze
jel se idem zajebavat i kupit jedinice

VOLIM
jest
plesat
košarku
mažoretkinje
dećke
svoj razred

NE VOLIM
bahate ljude
svoju rasku
profesore
cure
školu...


AKO IMA PITANJA
PITAJTE ME U KOMIĆIMA


EVO IMENA MOJIH BEST FRENDICA


ELLA
SILVANA
ANNA
HELENA
PETRA
ŠAPINA
KIKA
IVONA
RUŽA
DONA
AIDA
MATEA
GITA
ANA
PETRA
LUCIJA
MIKELA
MIHAELA
DORA
FEFI
ANJA
LARA
MIA
MATEA
VLATKA
HRVOJKA
TIHANA
KOMA
EMAN

.....
AKO SAM KOGA ZABORAVILA
NEK SE NE LJUTI(ZNAM DA JESAM)

A EVO MOJIH BEST FRENDOVA
ANTUN
MARTIN
BRUNO
MAKI
MARIO
ANTONIO M.
ANTO
MIHAEL
IVAN
MARKO J.
MARKO B.
IVAN V.
KARLO
IVAN T.
.......
IMA IH JOŠ PUNO NE
MOGU SE SJETIT
SORI ONI KOJE SAM ZABORAVILA

DOSADNO MI JE PA EVO

SRUŠIT ĆEMO ŠKOLU TAJ
TAJ LUĐAĆKI DOM UĆITELJSKO
VJEĆE PLAKAT ĆE ZA NJOM ŠTREBERI
ĆE NOSITI CVJEĆE NA GROB A JA ĆU
VIKATI NISAM VIŠE ROB



KAD TI NEKO KAŽE UMRJET ĆU ZBOG
TEBE TI MU RECI UMRI KO TE JEBE



U RAJU JE LIJEPO ALI U PAKAU JE EKIPA



ZBOGOM ŠKOLO ZBOGOM ĐACI
LUD SAM BIO ŠTO SAM DOLAZIO
DERO DUPE OD DRVENE KLUPE
I SLUŠO PROFESORE GLUPE



MUŠKARCI SU SNAGA MUŠKARCI SU
MOĆ MUŠKARCI SU SAMO ZA JEDNU
NOĆ ZA JEDNU NOĆ I NIŠTA VIŠE
MI SMO GADURE AL NAS JE VIŠE



VOLI, ŽIVI, RAZBIJAJ,PLEŠI
JER ČOVJEK JE ROĐEN DA GUBI I
GRIJEŠI PROKOCKAJ DANE I ISPIJAJ
NOĆI JER JEDNOGA DANA TO VIŠE
NEĆEŠ MOČI



TEŠKO JE VOLJETI I LJUBAV KRITI
U SRCU PLAKATI I NASMIJAN BITI


znam da sam pogriješila kajat ću
se do kraja života jer
si bio i ostao moj grijeh i moja
najveća sramota!!ali svaki
tvoj udarac je podnijet ću
sa smješkom jer doći će dan kad
ću i ja tebe zvati griješkom


LOVE

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

ZNAM DA ŠKICATE NA SAT PA EVO

01:01- voli te
02:02-želi te poljubiti
03:03-želi da budete zajedno
04:04-pozvat će te na spoj
05:05-želi samo tebe
06:06-osjeća više nego što pokazuje
07:07-crni dečko misli na tebe
08:08-vara te
09:09-smeđi dečko misli na tebe
10:10-sviđaš mu se
11:11-lud je za tobom
12:12-sanja te
13:13-ne može bez tebe
14:14-voli tvoje oči
15:15-ti si mu jedina
16:16-tajno te promatra
17:17-ljubomoran je
18:18-ima curu
19:19-dobit ćeš poruku
20:20-nazvat će te
21:21-samo dobri frendovi
22:22-fališ mu
23:23-plavi dečko misli na tebe
00:00-srest ćeš ga




bedzevi.com,button,badges,priponke,Carica



bedzevi.com,button,badges,priponke,Uzmi pistolj pa se ubij






bedzevi.com,button,badges,priponke,Skoro normalna





EVO DA MI ZNATE KOLIKO JE SATI




brunette

BRINETTE IS ANOTHER WORD FOR HOT

?

Photobucket

lips



Linkovi

srijeda, 16.01.2008.

ej ljudofi

EJ kaj ima kod vas imam jako važnu obavjest

OIBAVIJEST:MOJ BEST FRENDICA ELLA IDE NA OPERACIJU
I ŽELIM DA JOJ DATE PODRŠKU U KOMOVIMA JASNO

ELLA

eto to je to od mene javim vam se za par dana
jel mora m sad ič a imam punooooooo obaveza
ovaj tjedan znaći možete očekivat novi post sljedeči
tjedan pogledajte u linkiče ima blogiča i želim da na
sve odete i komate ja volim drugima naređivatsmijeh

ma šalim se velika puffffffffffffffffffa svima koji čitaju moj
blog naravno i ostalimakisskisskisskisskiss

EVO JEDAN SPOTIĆ DUGO NISAM STAVLJALA



| Klikni ako si idiot (69) | Klikni ako si još veci idiot | xD |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.