milka from zgb https://blog.dnevnik.hr/zgmilka

utorak, 13.06.2006.

vespa i guma

Image Hosted by ImageShack.us

pa de ste ekipo šta ima!evo danas smo ja i kuky išli nekam u pizdu materinu na kavi i đambali se po krematoriju kad ono vraćamo se doma i pukne nam guma!reko jebem ti majku kud baš sad...i kaj ćemo ajmo stopirat i tak stopiramo mi i stane neki frajer u puntiću i veli aj upadajte ekipo i otfuro nas mado!fala i pozdrav njemu svaka čast!i tak uzeli novu gumu to tam zamijenili i doma...a niš bilo je do jaja!ovo vam je njegov motor tomos BT i nek se javi ko ga oće kupit!uživajte i pozdrav kukiju!

13.06.2006. u 18:53 • 6 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

bok ekipo ja sam milka i volim ić van,zajebavat se s frendovima,barit trebice,đambat se na motorima i razna druga sranja!
nadam se da će vam moj blog bit ok i da ćete redovito komentirat na njemu...ajd ljudi uživajte...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Naj naj

Žuja je zakon!

Image Hosted by ImageShack.us




Spajdrmen

Image Hosted by ImageShack.us






dj milka

Image Hosted by ImageShack.us



Cobra 11

Image Hosted by ImageShack.us





MIchael Jackson

Image Hosted by ImageShack.us




Najjače pljuge


Image Hosted by ImageShack.us



Vutrica

Image Hosted by ImageShack.us