ZAGREBAČKI ULTRAEKSTREMIST

14.08.2006., ponedjeljak

APARTMANI


Ljudi moji, kakve se sve gadosti događaju ove godine na Jadranu glede iznajmljivanja soba i apartmana u privatnom smještaju. Ovo pišem kako bi potencijalni ljetovatelji bili upozoreni na jednu lokaciju koju treba izbjegavati u širokom luku. Kratko i jasno: NE IDITE U SELCE NA ADRESU ULICA SLAVKA JELIČIĆA 70 kod restorana Duda. Restoran je odličan, u to sam se uvjerio, ali restoran na svu sreću nema nikakve veze sa navedenom adresom na kojoj se nalazi nešto što njegovi vlasnici nazivaju - apartmanom. Odmah da kažem cijenu: 250 kn po danu. Za to se može dobiti (redom ulaska u "objekt") kuhinjica veličine 2*2 u kojoj se jedva krećeš, ormarić sa tanjurima i beštekom u kojem povremeno možeš pronaći pokojeg živog mrava (ostali su uglavnom mrtvi) i sudopera sa isključivo hladnom vodom za teže pranje posuđa. Štednjak je još kakav-takav ali pećnicu ne treba otvarati nipošto. Iz nje smrdi gore nego što je smrdjelo iz frižidera u Gavriloviću dok je Petrinja bila pod okupacijom. Dalje, terasica sa stolom, stolicama i suncobranom...dobro, to još nekako može proći. Onda soba....čovječe, blagi užas! Pod zmazan, tapete na zidovima masne od naslaga nikotina i dobro podrapane na nekim mjestima. Stari antikni namještaj, komoda iz 1940. koju su pod paljbom granata jedva spasili i čuvali negdje u Nedođiji da bi se konačno stvorila u selačkom apartmanu. Krevet iz istog razdoblja, bračni, prepiljen pilom na dvoje radi lakšeg razdvajanja ako se bračni druzi slučajno posvađaju za vrijeme godišnjeg odmora. Vrlo korisno nadasve. Madraci na krevetima? Uuuu, to je posebna priča. Ugodno prljavi, a kada legneš na krevet onda je tijelo u položaju "noge u zraku-guzica u lavoru-glava i ostatak tijela u zraku. Savršeno za dobiti kroničnu križobolju u samo jednoj noći. Da ne spominjem da su iz kreveta tijekom noći izlazile nekakve čudne male mušice koje su odlična razbibriga protiv spavanja i za vježbanje refleksa sistemom "pljas, jesam te". Ima i televizor, daaaa! Doduše, nisam ga se usudio uključiti jer bi možda količina i sastav prašine na njemu najvjerovatnije izazvali kratki spoj pa da ne pokvarim nešto bez potrebe. Pitali ste se zašto u kuhinji nisam spomenuo frižider? Pa evo, SAD ga spominjem jer se - naime - nalazi u sobi. U taj frižider sam pospremio samo uloške iz camping frižidera da se smrznu i iz njega nisam vadio ništa jer....da ne pričam kakav je frižider. Možda su unutra držali mrtve četnike ili svinje iz prethodnog posta, zaražene onom kugom od prije par tjedana. Tko zna. Osim toga, toliko je bučan da se jednostavno noću od njega ne može spavati, a vrata se praktično zatvaraju nogom jer drukčije jednostavno nije moguće. Kupaona....ehhhh....WC pun kamenca, lavabo sam nekako oprao da se bar mogu malo umiti, a u kadu na tuširanje ne bih ušao da mi netko ponudi ne znam kakve novce. Vešmašina? Isuseeeee, takvu "Kandicu" već davno nisam vidio. Lak otpada sa svih strana, hrđa posvuda, vrata škripe na dodir a unutra ne bih stavio ni dekicu od svog mačka da se opere, kamoli nešto drugo.
I to je to. Mislim da sam relativno detaljno opisao "apartman" kojeg treba izbjegavati što je dalje moguće. Joooj, zaboravio sam ULAZ u objekt. Ovako, ide se po stepenicama gore do vrata koja ne možeš otvoriti ako ne zamoliš babu na terasi ispred vrata da se malo pomakne u stranu skupa sa stolcem jer - ja bih ušao. Ista priča je sa izlaskom iz objekta ali malo je lakše jer ako se vrata naglo otvore onda zviznu babu po leđima pa se ona brže makne. Baba inače cijelo vrijeme visi na toj terasi i ne: ona NIJE vlasnica tog apartmana.
Kapario sam apartman za dva dana unaprijed a kada su se skupili svi elementi za paru iz ušiju (dakle madrac, mušice i motor od frižidera uz svesrdnu pomoć komaraca), upalio sam svjetlo, pokupio stvari, sjeo u auto u 0:20 sati i negdje oko 2:00 bio u Zagrebu. Vlasnicu apartmana nekoliko sam puta zvao na mobitel da joj kažem da sam joj ostavio ključeve u vratima i da mi vrati novce jer "to-to-to-to-i-to!!!" ali na njenu žalost mi se nije javila, čak ni na SMS. OK, mislim da ću, ako mi ne vrati nofce, postati jako grub i neugodan....vrlo brzo.
- 19:47 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Očistiti Zagreb od gamadi, dotepenaca i inih koji samo smetaju u ovom gradu i uglavnom rade štetu.

Linkovi

O meni

185 visok
125 težak
lud do ibera
spreman na sukob svake vrste
(od šaka do C4 i dalje)
ne štedim život
jer život ne štedi mene


ŽIVOTNI MOTO
I PRISEGA

ako se nazire kraj
pobiti barem 5 njihovih
prije kraja

"War´never been so much fun.
Go to your buddy,
kill him with your gun,
make the man in his uniform
dyin´ in the Sun."
(R. Joseph & J. Hare)


Broj onih koji ne štede život za slobodan i čist Zagreb je
Free Hit Counters
Free Hit Counters