ZAGREBAČKI ULTRAEKSTREMIST

25.07.2006., utorak

BI - NE BI

Taman kad sam se ponadao da će danas malo pasti kiša, kad ono - ništa. Nekako se naoblačilo, počeo puhati vjetar, a ja trk do klime, isključim i otvorim sve prozore i vrata da mi propuše stan. I što je najvažnije - cijelo vrijeme grmi. Mislim si: sad će....kad ono nakon nekih pola sata - SUNCE! Trk opet zatvarati prozore i vrata i klima na "unbeliveable speed". Nije prošlo sat vremena, opet se naoblačilo. Opet ja....da ne duljim (nema smisla). Kad nakon opet pola sata - F****N´ SUNCE! I opet zatvaraj i klima. Došlo mi je da ispalim koju termonuklearnu u zrak koja bi negdje iznad Atlantika spržila sve moguće ozone i natjerala sve moguće struje da promijene smjerove te da se ova svinjarija iznad nas totalno zaledi (vidi film "Dan poslije sutra") pa da se konačno sve rashladi na nekakvih -100 kak treba i biti :-)
Imam samo jedan problem:
nemam ni jednu termonuklearnu.
Šteta.
No, uključim Radio Sljeme i čujem da je u gradu +32, a da se na Sljemenu spustilo na +18 jer se ispadala kiša. Trk u auto i na Sljeme. I fakat: +18. Još sam ja došao u kratkim hlačama i baš je super ugodno. I kako imate prilike vidjeti, uzeo sam laptop i pišem ove retke. Luzeriiii!!! Vi dolje u rupčagiiii! J**** te se! Meni je supeeer! Ne bi sad mijenjao nikakav bazen za ovo sjedenje na terasi, litru ledenog čaja iz jučerašnjeg posta i pogled na Zagorje. Možda ostanem ovdje spavati. Ako pronađete sivi Applause i čovjeka unutra koji spava na prednjem spuštenom sicu, ne dirajte ga. Naoružan je i puca bez opomene ako ga se probudi. Tchaos!

- 20:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Očistiti Zagreb od gamadi, dotepenaca i inih koji samo smetaju u ovom gradu i uglavnom rade štetu.

Linkovi

O meni

185 visok
125 težak
lud do ibera
spreman na sukob svake vrste
(od šaka do C4 i dalje)
ne štedim život
jer život ne štedi mene


ŽIVOTNI MOTO
I PRISEGA

ako se nazire kraj
pobiti barem 5 njihovih
prije kraja

"War´never been so much fun.
Go to your buddy,
kill him with your gun,
make the man in his uniform
dyin´ in the Sun."
(R. Joseph & J. Hare)


Broj onih koji ne štede život za slobodan i čist Zagreb je
Free Hit Counters
Free Hit Counters