ZG dnevnik

< kolovoz, 2010 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Moj mali dnevnik

MOLIM VAS DA NE KORISTITE KOMENTARE KAO MJESTO ZA OBJAVU LANACA SREĆE I SLIČNIH SPAMOVA

Linkovi
Blog
Zagreb

Zakaj volim Zagreb?
Zato kaj je najbolji grad na svijetu i ima dušu mada ponekad zgleda ko da ju gubi (al ju ne gubi)

a i ja imam šatro anonimus sandučić
zgdnevnik@net.hr

21.08.2010., subota

Knjige

Odmor mi je gotovo isteko, sitno brojim do novih radnih pobjeda. Al nema veze, baterija su napunjene. I makar u doba mobitela godišnji više nije kaj je nekad bil, bilo je super. Nakon mora (fala frendovima) smo se odmarali u Zagrebu i okolici. Napokon smo ulovili vremena i otišli do Krapine, muzej krapinjonca je najbolji muzej u hr u kojem smo bili a i prvi put smo bili u Rosesu pa smo spojili edukaciju sa uštedom :)
Danas smo štedili i u Zagrebu. Cijelo ljeto smo čekali di će i dal će biti razmjene knjiga i niš, ni na velesamju ni kod škole ni nigdje. Onda smo slučajno neki dan na Anteni čuli za akciju HSLSa i ušparali podosta kuna jer smo nabavili sve udžbenike i podosta radnih bilježnica.. Daklem, ta stranka mi se nije baš sviđala, kao ni ostale stranke, ali ovo im je veliki plus pa ko zna kaj bu na idućim izborima. Naime, kad su izbori ja glasam i glasujem pa makar i moji kandidati kasnije koaliraju sa nekim za kog nebi glasal (to je minus svima). Realno bi trebali imat tri stranke - lijevo sredina i desno a ne stotri al dva hrvata tri stranke i stanje je kakvo je. Još da ima pet poštenih političara koji bi nekaj radili za dobrobit države i građana....
- 18:07 - Komentiraj BEZ SPAMA (2) - Ispiši pisačem - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.