ZG dnevnik

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Moj mali dnevnik

MOLIM VAS DA NE KORISTITE KOMENTARE KAO MJESTO ZA OBJAVU LANACA SREĆE I SLIČNIH SPAMOVA

Linkovi
Blog
Zagreb

Zakaj volim Zagreb?
Zato kaj je najbolji grad na svijetu i ima dušu mada ponekad zgleda ko da ju gubi (al ju ne gubi)

a i ja imam šatro anonimus sandučić
zgdnevnik@net.hr

05.01.2009., ponedjeljak

cca sto posto

.. mi idu na živce kao i nerve poslodavci koji sad žele tužit vladu. Istinabog, nabijem ja odluku da se ne smije raditi nedjeljom. Kaj onda voditelji na televiziji i radiju, doktori i policajci, vozači i ugostitelji također ne smiju raditi nedjeljom? Ja naprosto nisam za zabranu rada nedjeljom, ja sam protiv te odluke. Ljudi trebaju raditi i zarađivati. Kao drugo im treba omogućiti da imaju bar dvije slobodne nedjelje mjesećno i još barem dva dana kroz tjedan - mislim da je četiri minimum slobodnih dana mjesećno. Kao treće a zapravo prvo: nužno je, neophodno a i potrebno KONTROLIRATI poslodavce - treba provjeravati koliko ljudi imaju sati, koliko prekovremenih, koliko im je to plaćeno i dali im je opće plaćeno po zakonu. Pa da vidimo kome bi se isplatilo raditi nedjeljom. Nebi onda pilili da imaju strahovite gubitke sada. Ljudi će kupovati kad stignu, pa će se naći i vremena preko tjedna i subotom pa će i promet na kraju ostat isti pa neće biti potrebe za otkazima. Za koje sada imaju izliku...

Malo lakših tema, gledamo mi sad kviz o zaboravljanju kitica i rima i cura pjeva pjesmu o tome kako će pojesti kolačiće. Sve pet, samo su stavili krivog izvođača. Da, pjeva to Marina - ali kao dio dueta.

Još sam vam nekaj htel jamrat al sam zaboravil kaj zujo

Eto, sad mi je lakše pa vam svima želim sretnu novu godinu. I da svi skupa preživamo ko ljudi.. party
- 20:55 - Komentiraj BEZ SPAMA (15) - Ispiši pisačem - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.