< | kolovoz, 2005 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Zbilja smo jedina država di su ceste savršene a za 90% prometnih nesreća su krivi vozači odnosno alkohol ili brzina. U normalnim zemljama krivnja je podjednaka za vozače, uvjete i ceste, ali kod nas su sve ceste savršeno isprojektirane, normalnom brzinom izgrađene savršeno i provjerene prije otvaranja. Nema lokvi vode kad padne kiša, šahtovi nit vire nit su udubljeni a nedaj Bože da propadaju.. Novootvoreno raskrižje je živi primjer, a kod nas u kvartu su sve ponovoasfaltirane ulice koma. Nakon uvađanja komunalija, čekali smo 7 godina da nas vrate u prvobitno stanje. A sad kad padne mala kišica vozači nemogu proć a da ne zašpricaju pješake, šahtovi se trgaju i propadaju, a povremeno se cesta i urušava. E da oće Bandić proć pješke Kajzericom od željezničkog mosta Bencekovićevom do Antalove i dalje do Bundeka.. Trebali bi napravit Bencekovićevu jednosmjeronm ko kak je bila kad se delal rotor, jednu voznu traku pretvorit u biciklističku stazu. A ne da se na par suženja bojimo hodat, jer nema nogostupa nego se mora ić po cesti. A kaj je tu je. Bitno da 'nam je grad asfaltiral ceste', a to kaj su te ceste prije bile asfaltirane i kaj smo kad svakog priključka plačali i vraćanje u prvobitno stanje... U tramvaju, prilazi jedan muškarac drugome i kaže mu: - Jeb'o sam ti ženu, - te produži. Sutradan isto. Kada se to dogodilo i treći dan, muškarac došavši na posao, nazove ženu i ispriča joj uzbuđenim glasom, što mu se već više dana događa u tramvaju. - Ma pusti idiota, nemoj se dati isprovocirati, najpametnije ga je ignorirati, pa će prestati. Sutradan opet u tramvaju, prilazi frajer, i kaže: - Tužibabo jedna!!! - Dragi, bi li volio da sam ti vjerna kao pas? - Da, draga. - E, onda mi kupi ogrlicu. |