svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (29)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

GODINA:15
IME:MIslav
PREZIME:Mozda vam ga kazem.....



Moj mail:com_mislav13@hotmail.com

Do sad vas je bilo točno!!!
free web counter

free web counter



Evo da ja napisem jos par stvari o sebi!

Šta volim?
-volim slusat Hip Hop!
-volim zajebavat ljude oko sebe,
ali naravno sve ima svoje granice
-volim ljenčariti ili,drugim riječima,ništa
ne raditi

Šta ne volim (mrzim)?
-ne volim učiti,iako znam da je to loše
nemogu si pomoči,ali šta se mora nije teško,
(da,moš si mislit).
-ne volim ljude koji neznaju priznat pogrešku,a
mrzim ljude koji se prave da sve znaju!

Koje osobe volim najviše na svijetu?
-roditelje,sestru,curu(kad ju imam) i
naravno mog best frenda PERU!

kiss



Moj best frend i frendice koje nesmijem zaboravit

-Pero-legenda od čovijeka,kad je ozbiljan ljudi ga pitaju jel mu je dobro?!
-Magdalena-ha,cura je,ponekad svadljiva,voli da sve bude po njenom (nemoj se
sramiti istine i nemoj se ljutit na mene zbog ovog)
-Patricija-znamo se od vrtića.Dobra je ona,ali ponekad malo previše vjeruje ljudima,
ali sve u svemu ...,svi smo mi međusobno frendovi i volimo se.(kao frendovi)rofl

VICEVI

Kupio Mujo u Njemačkoj najnoviji tip BMW-a te
požurio u svoje selo da se pohvali.na ulazu u selo pukne Muji guma na BMW-u.Krene on skidati gumu,
kad naiđe haso.
-Bolan,Mujo što to radiš?
-Skidam gumu-odgovori Mujo.Na to Haso uze
kamen i razbije prednje staklo.
-Što to uradi Haso?
-Ako ćeš ti gumu,ja ću kasetofon - odgovori Haso



Dva klinca voze se tramvajem.Pita jedan drugoga:
-Jel znaš kakva je razlika između murjaka i majmuna?
Iza njih je stajao policajac kojemu se to nije dopalo.On
uhvati klinca za ruku,te će ljutito:
-A mali,kakva,kakva?
na to će klinac sav uplašen:
-Joj nikakva,gospodine,nikakva!
-I ja mislim da je nikakva! - zaključi policajac



Hvali se Fata susjedima:
-Da znate kako je moj Mujica pametan!On uči
Francuski,engleski,njemački i algebru...Ajde sine reci
nam nešto na algebarskom!




Gledaju Mujo i Haso platni popis u svojoj firmi:
-Pazi sekretarica dobila 30maraka!
-Čuj ,bolan,i treba.Nije lako kucati po cijeli dan...
-A šef 50!
-Pa ako je sekretarica 30,onda šef mora barem 50...
-Direktor bogami 100...
-Ako,zaslužio je...
-Vidi,bolan,Haso! Neki Saldo dobio 3000 maraka!



Mujo na jednom brijegu.Haso na drugom.
Mujo:-Haaaaasssssssooooooo!
Haso:-Štooooooo jeeeeeeee, Mujooooo!
Mujo:-Štooo radiiiiš,Hasooo?!
Haso:-Eeeee ništaaa!Zaštooooo?!
Mujo:-dobioooo sam drvaaaa!Trebaaaa miii netkoooo
pomočiiii!
Haso:-Žaooo miii jeeee,aliiii neee moguuu!
Mujo:-a štooo neee možeeeš?
Haso:-Imaaaadeeeem spoooolnuuu boooleeest!
Mujo:-Štoooo toooo imaaaa vezeeee s mooojiiim
drvimaaaa!
Haso:-Boliiii me kurac za tvojaaaa drvaaaa!




-Mujo, jes čuo da gostuje Bečka filharmonija?
-A?Ma što me briga,tuć će njih naši sa 4:0!



Mujo i Haso prvi put u Australiji.Šetaju tako,kad Mujo
ugleda klokane.
-Haso,gledaj
-Što je?-pita Haso.
-Ma dođi brzo,majke ti,da vidiš kako mali ide u pičku
materinu!



Pita učiteljica:
-Tko zna primjer za nešto očigledno i nevjerojatno u
isto vrijeme?
-Očigledno je da je kurac od mesa,a nevjerojatno da je
tvrd kao kost-kaže Perica.
-Sram te bilo Perice.Kako se to izražavaš?-kaže
učiteljica-Zna li netko drugi primjer?
-Očigledno je da je pička vlažna,a nevjerojatno
je kako nikad ne zahrđa-kaže Tomica
-Sram te bilo Tomice!Isti si kao
Perica!Tko če sljedeći?
-Očigledno je da je Zemlja okrugla...-započe Ivica.
-Napokon jedan pravi,kulturan primjer-ubaci se
učiteljica.
-...a nevjerojatno je da se ljudi jebu na svakom uglu-
završi Ivica.



Učio Mujo Sulju da peca.Peca Suljo,ali ništa ne grize.
Reče Suljo:
-Hajd,matere ti,stavi mi novog crva,ovaj se ništa ne
trudi.



Došao jedan u mesnicu i pita mesara:
-Imate li žilu od vola za bas gitaru?
-Nemamo,ali zato imamo pizdu od krave za usnu
harmoniku.



Kenjaju medo i zeko u šumi i medo pita zeku:-Je li
zeko,hvata li ti se govno za dlaku dok kenjaš?
-Ne.
I medo uzme zeku i njime obriše dupe.



Što se dogodi kad popiješ Viagru i Apaurin zajedno?
Jebo bi,ali ti se neda!


Roda progutala žabu i poletjela.Žaba proplivala kroz
želudac,crijeva i promolila glavu kroz rodin šupak:
-Rodo na kojoj smo visini?-pita
-Oko 2000m-odgovara roda.
-Daj,ne seri!


Postoje 3 vrste lizanja:
Lizanje sladoleda radi slasti,lizanje pičke radi strasti i
lizanje dupeta radi vlasti.



Razgovaraju 2 plavuše.
Prva kaže:
-Baš mi se podriguje na ribu.
Druga:
-Popij malo mineralne,možda počneš podrigivati na
usta!


Sjede dva Crnogorca,kumovi,za stolom,a na stolu
boca rakije.Poslije izvjesnog vremena kaže gost:
-Kume,da popijemo svaki po jednu.
A drugi će:
-Ma bi kume ,ali samo je jedna polovina moja, a druga
tatina.
-Pa dobro,da popijemo od tvoje polovine.
-Ma bi ja,ali moja je polovina donja.
-Pa dobro,da gurnemo slamku pa da popijemo donju
polovinu.
-Pa ne može.
-A zašto?
-Pa, ne da tata preko svoga


Dođe policajac kući,s vrata zove ženu,pokazuje joj
govno na ispruženom dlanu i pohvali se:
-Vidi ženo,u što bih ugazio da nisam bio pažljiv!


Dođe Japanac u Mujinu trgovinu i kaže:
-Cin Ying Voung Pepsi
A Mujo zbunjeno odgovori:
-Limenku čega?


Stoje dva crnogorca na plaži i prvi kaže drugome:
-O,čoče,žena se guši,a mi stojimo!!!!
Na to će drugi:
-Pa,da sjednemo.


Najveće svjetske katastrofe su:
Hiroshima 45.,Chernobil 86.,Windows 95...






Evo par pjesmi da nebude dosadno








Par pjesmica od Bennya Benassia,za one kojima je drazi techno i house!!!














subota, 19.05.2007.

Dobio sam neke primjedbe na moj blog od strane mog voljenog razreda.!nut
Rekli su da bi trebao pisati malo više o njima,
neki su rekli da bi trebao o svakom posebno neš napisat,itd....
Ali stvar je u tome,da je u školi dosadno za popizdit!!!!
Ništa se novo ne događa,iz dana u dan sve je dosadnije i monotonije!
Ak kužite kaj hoču reć!!!!!

Ako neko ima kakvu ideju o tome kaj bi mogo stavit na blog ili kakav bi
post htijeli da napišem,neka ostavi komentar ispod bilo kojeg posta i napravit
ću sve što je u mojoj moči da to ostvarim!!!!roflmahkiss



| KOMENTIRAJTE LJUDI!!!!!!!!!!!! (4) | PRINTAJ | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.