dnevnik zgb adolescenta

četvrtak, 13.10.2005.

jučer je bila lijepa večer...

jer.... sam upoznaoo tako zakon,super, i kul curu.pozdravljam je ovim putem i saljem jedan veliki gangsta kiss samo za nju. neču vam reči kak se zove ali ima joj je predivno..počinje sa s..heheh.. curaj je tak zakon i zanimljiva, voli sve kaj i ja ali je tak posebna, jer takvu još nikad nisam upoznao..šteta kaj je dosta daleko.. ma doći ću ja jednom tam..bar cu probat radi nje. da bar živi u mom kvartu u zagrebu.da bar. jer takvih u zgbu doslovno ali stvarno nema.. dobro neću vam vise pisat o njoj da joj nebude neugodno ak ce citat (banana)..
ewo došao sam iz skole danas nas je bilo malo više 19.. a ja redar i dok sam ih sve isprozivo da fale počelo mi se pišat i on..ma da uglavnom.. skužio sam super foru koju smo ja i frend radili danas pod odmorom. legnemo se na nekakve llupice ispred razrada i onak fučkamo svakoj trebi koja prođe, bila lijepa ili ružna..e koje je to trganje od smijeha kad se trebe okrenu i gledajuuu hahahaha tuke..hhe
joj jedva čekam večeras da opet duugo u noć pričam sa svojim bonbončičem. da se malo igramo..

jučer navečer sam kupio 25icu za one koji znaju kaj je to.. moram sad sve to isprodavat ali civilka ima sve vise po kvartu a meni hitno trebaju pare da vratim jednom liku dug od 900 kuna..imam jos 2 tjedna vremena.. ewo mog ziro računa pa mi uplatite nekaj bit cu vam stvarno zahvalan:
1971-200596-7777
falla

popodne idem kod kumova vidjet klince malo nekaj im moram kupit da im dam.. uvijek im je zabavno igrat se s mojim šarenim kapama i uvijek me natežu ajd ovdije ajd tam, sim....joj sladkice male kaj bi ja bez nijih buraz.. danas navečer mozda idem opet zbombat nekaj u grad (bombat,bombanje- šaranje sprejevima, grafitologija) ak ne onda u kvart.. moram kupit par doza (doza-bočica spreja)i neku skicu si nacrtat u teku..vidjet cu.. ipak moram danas bit pred monitorom da opet pričam sa svojim blonde shuggaa.....
- 14:57 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>